نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 شهریور 1399
ساعت 15:00

نتفلیکس سریال Resident Evil را رسما تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ پس از گمانه‌زنی‌های اولیه، نتفلیکس اخیرا به صورت رسمی سریال لایواکشن Resident Evil را تایید کرده است.

همان‌طور که قبلا هم گزارش‌هایی در این رابطه منتشر شده بود، ساخت سریال تلویزیونی لایواکشن و جدیدی از سری Resident Evil، توسط نتفلیکس تایید شده است. براساس گزارش نتفلیکس، این سریال در هشت قسمت که هر اپیزود نیز به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود، در دست ساخت قرار دارد.

پیرامون داستان، این سریال دو خط داستانی متفاوت را در زمان‌هایی متفاوت دنبال می‌کند. در خط زمانی اول، دو دختر چهارده ساله شخصیت ضدقهرمان معروف این سری یعنی آلبرت وسکر، به نام‌های Jade Wesker و Billie Wesker خود را در شهری به نام «New Raccoon City» پیدا می‌کنند که به عنوان یک شهر صنعتی و شرکتی، که وقایع پشت پرده در آن جریان دارد توصیف شده است. در رابطه با این دو دختر نیز گفته شده که پدر آن‌ها، Albert Wesker اسرار مخوفی را دراختیار دارد که می‌تواند کل دنیا را نابود کند.

در خط زمانی دوم که ده سال پس از وقایع خط زمانی اول دنبال می‌شود، طی یک سری وقایع پیاپی در نهایت فقط 15 میلیون انسان زنده باقی ماندند و در دنیای پساآخرالزمانی برای بقا می‌جنگند. در این دنیا که حالا به خاطر «T-Virus» بیش از ۶ میلیارد زامبی و هیولا در آن وجود دارد، Jade Wesker یکی از بازماندگانی است که برای بقا می‌جنگد و سعی می‌کند تا اسرار مخفی پدرش را کشف کند. او همچنین در جستجوی خواهرش نیز هست.

شورانر این سریال، Andrew Dabb است که قبلا همین نقش را در سریال Supernatural داشت. Bronwen Hughes به عنوان تهیه‌کننده اجرایی که قبلا در ساخت سریال‌هایی نظیر Breaking Bad، Better Call Saul و The Walking Dead نقش داشته نیز از عوامل تولید سریال است. او همچنین دو قسمت اول سریال را کارگردانی می‌کند. Dabb در ارتباط با سریال چنین گفته است:

Resident Evil محبوب‌ترین سری بازی‌های من محسوب می‌شود و واقعا هیجان‌زده هستم که برای اولین بار این سری را به همراه این داستان شگفت‌انگیز، در قالب سریال تلویزیونی برای مشترکان نتفلیکس در سراسر جهان تولید می‌کنم. خطاب به طرفداران سری رزیدنت اویل و همچنین کسانی که اولین بار با این مجموعه آشنا می‌شوند، این را می‌توانم بگویم که در این سریال تعداد زیادی شخصیت شناخته شده و صحنه‌های اکشن و وحشتناک را شاهد خواهید بود، که نظیر آن هرگز در گذشته دیده نشده است.

درحالی که سری بازی‌های رزیدنت اویل، خیلی هم در گذشته شاهد اقتباس‌های لایواکشن محبوب نبوده است، باید دید که تلاش نتفلیکس برای ساخت یک اقتباس سریالی به چه صورت خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.