نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 مهر 1399
ساعت 09:00

معرفی سریال انیمیشنی Resident Evil Infinite Darkness توسط نتفلیکس

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کپ‌کام و نتفلیکس به تازگی از سریال انیمیشنی جدیدی به نام Resident Evil Infinite Darkness رونمایی کردند.

کپ‌کام در جریان رویداد Tokyo Games Show 2020 و در بخش اختصاصی Capcom TGS Live 2020 خود، رسما از یک سریال انیمیشنی جدید به نام Resident Evil Infinite Darkness رونمایی کرد. این یک مجموعه اپیزودیک از نوع CGI و انیمیشنی است که به گفته Hiroyuki Kobayashi تهیه‌کننده اجرایی سریال، قرار است در سال 2021 از طریق نتفلیکس منتشر شود.

با توجه به این گزارش، در این سریال دو شخصیت Leon S Kennedy و Claire Redfield به عنوان کاراکترهای اصلی حضور دارند. پیرامون داستان یا بازه زمانی وقایع این سریال اطلاعاتی منتشر نشده، ولی با در نظر گرفتن تصویر تبلیغاتی منتشر شده (که در کاور همین مطلب نیز دیده می‌شود)، هر دو شخصیت ظاهر متفاوتی دارند و درحالی که کاراکتر Leon لباس جدیدی به تن دارد، شخصیت Claire نیز ورژن جدیدی از ژاکت قرمز همیشگی خودش را پوشیده است.

لازم به ذکر است که تا قبل از این رونمایی رسمی، البته اطلاعات مشابهی از طریق حساب توییتری نتفلیکس پرتغال درز پیدا کرده بود. در هر صورت این سریال حالا به صورت رسمی تایید شده و طرفداران مجموعه، می‌توانند در سال آینده میلادی منتظر پخش آن از طریق نتفلیکس باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.