نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 دی 1399
ساعت 12:00

فیلمبرداری فیلم ریبوت Resident Evil به پایان رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کپ‌کام تایید کرده که مراحل فیلمبرداری از فیلم جدید و ریبوت Resident Evil به پایان رسیده است.

با توجه به پست اخیر حساب رسمی توییتری سری رزیدنت اویل، حالا می‌توان تایید کرد که مراحل فیلمبرداری فیلم ریبوت Resident Evil به پایان رسیده و این پروژه، رسما وارد مراحل پس از تولید توسعه خود شده است. گفتنی است که ساخته شدن فیلم ریبوت از رزیدنت اویل، به دنبال تمام شدن مجموعه فیلم‌های قبلی با بازی Milla Jovovich است که پس از شش فیلم، نهایتا در سال 2016 به کار خود پایان داد.

براساس گزارش‌های اولیه از ریبوت فیلم سینمایی Resident Evil، این فیلم توسط Johannes Roberts کارگردانی و توسط مجموعه بازیگران کاملا جدیدی ساخته می‌شود. با توجه به تصویر آخرین پلان که در توییتر سری منتشر شده، شاهد یک تلویزیون بسیار قدیمی هستیم. لازم به ذکر است که داستان این فیلم در سال 1998 و در راکون سیتی جریان دارد و سازندگان از ابتدا این وعده را داده بودند که فیلم ریبوت وفاداری بسیار بیشتری به وقایع اورجینال سری از دو بازی اول داشته باشد.

فیلم سینمایی جدید Resident Evil البته آخرین ساخته لایواکشن برای مجموعه نیست، و قبلا تولید دو سریال تلویزیونی اقتباسی از رزیدنت اویل توسط نتفلیکس تایید شده بود، که البته یکی از آن‌ها به صورت سریال انیمیشنی خواهد بود. درحالی که تاریخ پخش این دو سریال مشخص نشده است، فیلم ریبوت Resident Evil اما برای اکران در روز 9 سپتامبر (18 شهریور) اعلام شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.