نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 18 بهمن 1396
ساعت 20:07

نویسندگان سریال Game of Thrones کار نویسندگی فیلم‌های جدید Star Wars را بر عهده خواهند داشت

0 از 5

خالقان سریال بازی تاج‌وتخت، در فیلم‌های جدید جنگ ستارگان به‌عنوان نویسنده حضور خواهند داشت

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس قرار است نویسندگی مجموعه فیلم‌های جدید جنگ ستارگان را بر عهده بگیرند، اما این عناوین جدا از سه‌گانه جدیدی خواهند بود که توسط ریان جانسون ساخته می‌شود. جی. جی. آبراهامز در حال حاضر سخت مشغول تولید آخرین قسمت سه‌گانه جنگ ستارگان (Star Wars: Episode IX) برای کمپانی لوکاس فیلم است و به نظر می‌رسد این پایانی بر اسکای واکر خواهد بود، چون این استودیو فیلم‌های دیگری را برای تولید در نظر دارد، که هسته داستانی آن کاملا جدا از داستان اسکای واکر است.

قبل از اینکه فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi) طی ماه دسامبر در سینماها اکران شود، لوکاس‌ فیلم اعلام کرد که برنامه دارد سه‌گانه جدیدی را به کارگردانی ریان جانسون تولید کند؛ این کارگردان تحسین‌شده، قرار است کارگردانی و نویسندگی اولین قسمت این سه‌گانه را بر عهده داشته باشد، که شامل داستان‌ها، مکان‌ها و کاراکترهایی جدید خواهد بود، اما او برای قرار گرفتن در پشت دوربین برای قسمت‌های دوم و سوم سه‌گانه مطمئن نیست.

اما این‌ها تنها پروژ‌ه‌ای که لوکاس‌ فیلم در دست دارد نیستند؛ در نگاه اول به ‌نظر می‌رسد دیوید بنیاف و دی. بی. وایس با ریان جانسون برای سه‌گانه جدیدش همکاری می‌کنند، اما این‌طور نیست. فیلم‎‌های جنگ ستارگان بنیاف و وایس، نه تنها از اسکای واکرها جدا خواهد بود، بلکه از سه‌گانه جانسون نیز جدا هستند؛ در این مرحله لوکاس فیلم، فیلم‌های متعددی برای جنگ ستارگان در نظر دارد که کاملا جدا و غیر مرتبط با یکدیگر هستند. مطبوعات این استودیو اظهار داشتند:

«این فیلم‌های جدید کاملا از عناوین اسکای‌واکر و ِسه‌گانه‌ای که اخیرا ریان جانسون کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده‌گرفته است (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، جدا خواهد بود.»

جزئیات جالبی که توسط مطبوعات لوکاس فیلم منتشر شد، این بود که بنیاف و وایس بر روی مجموعه جدیدی از فیلم‌های جنگ ستارگان کار خواهند کرد؛ راجع به اینکه این فیلم‌ها سه‌گانه خواهند بود یا خیر دقیقا مانند زمانی‌ که جانسون انتخاب شده بود، مطبوعات چیزی ذکر نکرده‌اند. ممکن است این بدان معنی باشد که آن‌ها بر روی مجموعه فیلم‌هایی با نام جدید کار می‌کنند تا جایگزین مجموعه فیلم‌های اسکای واکر کنند؟ آن‌ها مسلما افراد درستی برای انجام چنین کاری هستند.

مشخص نیست این توافق بین استودیو و نویسندگان سریال بازی تاج‌وتخت چه موقع انجام شد، اما باید زمان‌بندی مناسبی برای این همکاری صورت بگیرد؛ شبکه HBO در حال فیلم‌برداری فصل پایانی سریال بازی تاج‌وتخت است، که در سال 2019 پخش آن آغاز خواهد شد؛ شبکه مایل است که همکاری خود را با بنیاف و وایس برای مجموعه تلویزیونی درام تاریخی آمریکایی هم‌پیمان (Confederate) ادامه دهد، اما پس از پخش گسترده این خبر، بنیاف و ویس اعلام کردند آن‌ها در حال حاضر بر روی سریال هم‌پیمان کار نخواهند کرد؛ البته این بدان معنا نیست که ساخت سریال کاملا کنسل شده است، به‌هرحال این زمانی به آن‌ها می‌دهد تا بر روی مجموعه فیلم‌های جدید جنگ ستارگان کار کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.