نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 مرداد 1397
ساعت 13:00

روشن‌تر شدن اقدامات Guardians از طریق یک صحنه حذف شده Infinity War

5 از 5

یکی از سکانس‌های حذف شده فیلم Avengers: Infinity War مسیر طی شده گروه Guardians را روشن‌تر می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ اکران فیلم سینمایی Avengers: Infinity War چند ماه پیش و با انواع رکوردشکنی‌ها شروع شد و در مجموع، توانست رضایت کامل طرفداران دنیای سینمایی مارول را به خود جلب کند. این فیلم، به طور کلی یکی از جاه‌طلبانه‌ترین فیلم‌های کراس‌اور تاریخ شناخته می‌شود که تعداد بسیار زیادی از ابرقهرمانان دنیای مارول از ۱۸ فیلم در طول ۱۰ سال گذشته را در یک خط داستانی واحد قرار داد. با وجود تعداد انبوهی از کاراکترها، شاید منطقی باشد که سازندگان برای رساندن طول فیلم به میزانی معقول‌تر برای اکران، مجبور به حذف برخی سکانس‌ها شده باشند. این فیلم که حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه طول داشت، صحنه‌های کات شده نهایی نسبتا زیادی هم داشته است.

 

هشدار: در ادامه این خبر، بخش‌های مهمی از داستان فیلم «اونجرز: اینفینیتی وار» اسپویل می‌شود.

 

در فیلم اکران شده سینمایی، در جایی از داستان که گروه انتقام‌جویان متشکل از «آیرون‌من»، «اسپایدر-من» و «دکتر استرنج» به سیاره تایتان می‌رسند، این گروه مورد حمله اعضای گروه «Guardians Of The Galaxy» قرار می‌گیرند. در این زمینه سکانس حذف شده‌ای وجود دارد که دلیل حضور و حمله این گروه را روشن‌تر می‌کند.

در یک صحنه حذف شده، بعد از اینکه تانوس و گامورا برای پیدا کردن «سنگ روح» رفته بودند، «پیتر کوییل (استار لورد)» و «درکس» در سفینه خودشان درباره این بحث می‌کردند که چه موسیقی گوش کنند و اینکه شنیدن Ace Frehley به کوییل اجازه می‌داد تا بهتر فکر کند. بعد از مدتی بحث، کوییل متوجه پیام اضطراری «نبیولا» (خواهر گامورا که از اسارت تانوس خارج شده بود) می‌شود؛ پیامی که چون رنگ نوتیفیکیشن آن زرد رنگ بود توسط درکس نادیده گرفته می‌شد! کوییل از طریق نبیولا، متوجه شد که تانوس و گامورا به سیاره تایتان خواهند آمد. این می‌تواند روشن کند که اعضای این تیم چطور مسیرشان به تایتان ختم شد و بعد از دیدن سفینه «Ebony Maw»، آن‌ها که منتظر رسیدن تانوس و افرادش به همراه گامورا بودند به این سفینه و اعضای آن، که تیم اونجرز بود حمله کردند و درباره گامورا می‌پرسیدند.

غیر از این سکانس، سکانس‌های حذف شده دیگری نیز از این فیلم وجود خواهد داشت که قرار است همگی در نسخه Blu-ray فیلم که در روز ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد) منتشر می‌شود وجود داشته باشند. در این زمینه، فیلم سوم Guardians of the Galaxy نیز در برنامه کاری مارول قرار دارد، که البته با توجه به اخراج کارگردان فیلم یعنی جیمز گان توسط دیزنی، مشخص نیست که این رویداد چه تاثیری در آینده این فیلم داشته باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.