نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 خرداد 1397
ساعت 07:24

E3 2018: اطلاعات تکمیلی Bethesda پیرامون گیم‌پلی و تاریخ عرضه Fallout 76

5 از 5

کمپانی Bethesda امروز در جریان کنفرانس خبری خود، اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی کاملا آنلاین بازی Fallout 76 و تاریخ عرضه آن را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ کنفرانس اختصاصی شرکت Bethesda نیز در طی رویداد E3 2018 از راه رسید و در حالی که این کمپانی، قبل از این نیز بازی Fallout 76 را معرفی کرده بود و حتی در کنفرانس اختصاصی مایکروسافت نیز یک بخش ویژه با حضور تاد هاوارد به خودش اختصاص داد، اینک و در کنفرانس اختصاصی خودش هم به ارائه جزئیات و اطلاعات بیشتری از بازی پرداخته است. به طور کلی، این بازی خیلی سریع به یکی از جذاب‌ترین و مورد انتظارترین عناوین امسال E3 تبدیل شد و حالا بتزدا، اطلاعات بیشتری نیز پیرامون بازی منتشر کرده است. در جریان این رویداد، Bethesda اطلاعاتی در خصوص گیم‌پلی بازی، که حالا دیگر مشخص شده که این بازی درواقع یک «تجربه چندنفره آنلاین» هست نیز به اشتراک گذاشته است.

این بازی همان طور که اشاره شد، یک بازی چندنفره آنلاین است که البته برای تکمیل آن، به گفته بتزدا حتما هم بازیکنان نیاز به بازی تیمی ندارند و گردش و مراحل به شکل تک‌نفره نیز قابل پیشروی و تکمیل خواهد بود. بازیکنان به این ترتیب هم در پیدا کردن و هم در تکمیل کوئست‌های بازی، می‌توانند تک‌نفره نیز کار کنند که البته نیاز به اتصال دائم اینترنت نیز خواهند داشت. علاوه بر تایید امکان بازی تک‌نفره، Bethesda توصیه کرده که بازیکنان کار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تری برای گردش در دنیای بازی و تکمیل مراحل، به شکل چندنفره و همراه با دوستانشان خواهند داشت. گفتنی است که بتزدا یک تیزر تریلر جدید از گیم‌پلی این بازی نیز منتشر کرده که در جریان کنفرانس اختصاصی این شرکت در E3 2018 پخش شد و شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

بازی Fallout 76 اولین بار همین چند هفته پیش به شکل رسمی معرفی گردید. حالا نیز پس از نمایش‌های مختلف در دو کنفرانس مایکروسافت و بتزدا، اینک مشخص شده که بازی قرار است در روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. همچنین اجرای یک برنامه تست بتا برای بازی در آینده نزدیک نیز پیش‌بینی شده است؛ در این زمینه تاد هاوارد به شوخی در صحنه گفت که سری بازی‌های فال‌اوت معمولا با مشکلاتشان شناخته می‌شوند و چیز خوبی است که اجازه داده شود سازندگان، بازخوردهای بازیکنان را قبل از عرضه دریافت کنند. به علاوه، مشخص شده که این بازی به عنوان «بزرگ‌ترین بازی تاریخ Bethesda» چهار برابر بزرگ‌تر از بازی Fallout 4 خواهد بود. گفتنی است که عرضه یک نسخه ویژه کالکتور نیز برای بازی به تایید رسیده است.

امروز شرکت Bethesda با دستی پر کنفرانس خودش را برگزار کرد که در آن شاهد معرفی عناوین جدیدی از سری بازی‌های Prey و Wolfenstein و همچنین Doom و RAGE بودیم.

شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس Bethesda در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1393
    نظرها: 15
    تشکر: 5
    تشکرشده: 18
    پروفایل psn: MousDayous
    رتبه لیدربرد psn: 42
    کنسول‌های بازی:

    پیش بینیم درست بود. خدا کنه فقط تجربه ی خوبی باشه واسمون و در آینده بشه یک بازی ویدیویی نقش آفرینی به جذابیت D&D و بورد گیم های بهتر ساخته بشه.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.