نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 05:45

E3 2018: خبرهای جدید یوبی‌سافت برای بازی For Honor

0 از 5

یوبی‌سافت قصد دارد با انتشار چند آپدیت بزرگ، فصل هشتم از بازی For Honor را متفاوت‌تر از گذشته شروع کند.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی و در جریان کنفرانس اختصاصی خود در E3 2018 غیر از چندین نمایش و خبر پیرامون بازی‌های جدید، اقدام به معرفی ویژگی‌ها و آپدیت‌های جدید برای بازی‌های قبلی خود هم کرده است. یکی از این عناوین، بازی For Honor است که با برنامه‌های جدید یوبی‌سافت قرار است ویژگی‌های جدیدی دریافت کند.

از زمان عرضه این بازی در سال گذشته، For Honor تاکنون در قالب آپدیت‌هایی، چندین شخصیت قهرمان برای هر کدام از سه رسته کلی قهرمانان بازی دریافت کرده است. این سه رسته که شامل شوالیه (Knights)، وایکینگ (Vikings) و سامورایی (Samurai) بوده‌اند، قرار است به زودی شاهد اضافه شدن یک رسته کاملا جدید نیز در کنار خودشان باشند. این خبر، در جریان کنفرانس یوبی‌سافت اعلام شد و این شرکت تایید کرد که به زودی و برای اولین بار از زمان عرضه بازی، قرار است یک رسته کاملا جدید به سه رسته قبل اضافه شود. این رسته که شامل نیروهای Wu Lin هستند، در واقع قهرمانانی با ریشه چینی خواهند بود. گفتنی است که این ویژگی در قالب یک آپدیت رایگان در ماه اکتبر (مهر - آبان) منتشر می‌شود. همچنین یوبی‌سافت اعلام کرده که این آپدیت درواقع نقطه شروع فصل هشتم بازی نیز هست. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بخش را که در جریان کنفرانس اختصاصی یوبی‌سافت در E3 2018 به نمایش درآمد را نیز مشاهده می‌کنید.

گفتنی است که زمانی که این آپدیت دریافت شد، رسته قهرمانان چینی Wu Lin از چهار شخصیت اولیه برای انتخاب تشکیل می‌شود. البته یوبی‌سافت تاکنون فقط دو نفر از این قهرمانان یعنی the Tiandi و Shaolin را معرفی کرده است. Tiandi یک شخصیت و مبارز پیشگام و خط مقدمی است که شمشیر منحنی داشته و متخصص در ضدحمله است. با چنین استایل بازی، یوبی‌سافت پیشنهاد کرده که این قهرمان بهتری برای تازه‌کارها خواهد بود. از طرف دیگر Shaolin یک مبارز در کلاس اساسین یا قاتل مخفی‌کار است که حملات و ضربان متوالی بیشتری خواهد داشت. به خاطر همین ویژگی حملات مبتنی بر کمبو این شخصیت، بازیکنان نیاز به تمرین بیشتر برای یاد گرفتن توانایی‌های او دارند و برای بازیکنان حرفه‌ای‌تر توصیه شده است.

گفتنی است که یوبی سافت اعلام کرده هر کدام از شخصیت‌های Wu Lin از یک پیش زمینه داستانی منحصر به فرد، ولی مرتبط با هم برخوردارند. همچنین صورت آن‌ها نیز بسته به تجهیزات استفاده شده قابل پوشش یا نمایان شدن است. این کمپانی همچنین تایید کرده که برای شروع فصل هشتم، همه شخصیت‌ها از سایر رسته‌ها نیز پیش‌زمینه داستانی منحصر به فرد، صداگذاری و چهره خودشان را دریافت خواهند کرد، و از حالت «واحد جنگی» به حالت «شخصیت‌های مبارز» تبدیل می‌شوند.

یوبی‌سافت غیر از خبرها پیرامون شخصیت‌های بازی، آپدیتی نیز با محوریت ماد کاملا جدید Breach معرفی کرده است. این ماد که قرار است از فصل هشتم به بعد وارد بازی شود، یک ماد کاملا جدید PvP و ۴ بازیکن علیه ۴ بازیکن است. در این ماد، یک تیم باید به قلعه حمله و تیم دیگر از قلعه دفاع کند. کارگردان بازی، این آپدیت را بزرگ‌ترین بروزرسانی که سازندگان از ابتدا تاکنون برای For Honor درنظر گرفته‌اند توصیف کرده است. او همچنین گفته که انتظار دارد این ماد درنهایت به یکی از پرمخاطب‌ترین مادهای بازی تبدیل شود. یوبی‌سافت در این زمینه نیز تریلر معرفی منتشر کرده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

بازی For Honor اولین بار در ۲۶ بهمن ۹۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شد. شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس یوبی‌سافت در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.