نویسنده: محمد مراقی سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 05:49

E3 2018: گیم‌پلی بازی The Last of Us: Part 2 به نمایش درآمد

3.67 از 5

سرانجام سونی در آغاز کنفرانس E3 2018 خود به انتظارها پایان داد و گیم‌پلی بازی The Last of Us: Part 2 را به نمایش گذاشت.

سونی در دقایق ابتدایی کنفرانس E3 خود، بازی موردانتظار The Last of Us: Part 2 را به نمایش گذاشت و همه را شگفت‌زده کرد! ظاهرا سونی قصد دارد برای به نمایش گذاشتن هر یک از چهار بازی اصلی‌اش، تم کلی سالن را نسبت به بازی درحال نمایش تغییر دهد تا تجربه لذت‌بخش‌تری از معرفی بازی به عمل آید. نمایش گیم‌پلی این بازی بسیار زیبا به نظر می‌رسد و مطمئنا بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت خواهد کرد و بیشتر از هرچیزی انتظار برای انتشار بازی را سخت‌تر از قبل می‌کند. استدیوی ناتی‌داگ بازی The Last of Us: Part 2 را با محتوای بسیار بزرگسالانه‌ای توسعه داده و در طول بازی شاهد خشونت‌های کاملا بی‌پرده‌ای هستیم که هیچ ابایی از خالی کردن دل و روده یک انسان به کف زمین ندارد.

از طرفی هم گرافیک بازی بسیار نرم و پویا به نظر می‌رسد. در طول این تریلر بارها شاهد موقعیت‌هایی هستیم که در آن الی به محض مشاهده دشمنان در نزدیکی خود، یکی از وسایل موجود در محیط اطرافش را برمی‌دارد و به سمت دشمن می‌رود. انیمیشن‌های جاخالی دادن، سنگر گرفتن، نشتن و حتی خوابیدن بازی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند و یک سر و گردن از بازی‌های امروزی بالاتر به نظر می‌رسند. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر از بازی The Last of Us: Part 2 حتما آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. تریلر جذاب و شگفت‌انگیز این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

دانلود نسخه‌ی کامل تریلر بازی The Last of Us Part 2

بازی The Last of Us: Part 2 هم‌اکنون توسط استودیوی ناتی داگ درحال توسعه است و در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

استودیوی ناتی داگ تصاویر جدیدی از بازی The Last of Us: Part 2 را منتشر کرده است که کاراکترهای موجود در تریلر بازی را معرفی می‌کنند.

(بروزرسانی در تاریخ 96/3/24)

در نمایش جدید بازی The Last of Us: Part 2 شاهد دو کاراکتر کاملا جدید بودیم که برای اولین بار معرفی می‌شدند و ظاهرا نقش‌های مهمی را هم در طول این بازی ایفا خواهند کرد. حال به تازگی استودیوی ناتی داگ که وظیفه ساخت این بازی را برعهده دارد، تصاویری از این کاراکترهای جدید منتشر کرده که در ادامه مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

اولین تصویر مربوط به کاراکتر دینا (Dina) می‌شود که در جریان تریلر جدید بازی به طور کامل با او آشنا شدیم و می‌دانیم که هم‌اکنون معشوقه الی شناخته می‌شود! صداگذاری شخصیت دینا توسط بازیگر سریال Westworld یعنی شنون وودوارد انجام می‌شود و از جمله کاراکترهای مهم در طول بازی The Last of Us: Part 2 است. تصویر دوم مربوط به کاراکتر جسی (Jesse) است که در تریلر جدید بازی لحظاتی او را درحال گفتگو با الی مشاهده کردیم که در رابطه با «یک پیرمرد در همین حوالی» (اشاره غیرمستقیم به کاراکتر جوئل) صحبت می‌کرد. جسی هم از جمله دیگر شخصیت‌های مهم بازی The Last of Us: Part 2 است که توسط استیون چنگ نقش‌آفرینی شده و مطمئنا در بخش‌هایی از بازی، الی را همراهی می‌کند. و اما تصویر آخر مربوط به شخصیت اصلی محبوب بازی یعنی الی است که این روزها حسابی بر سر زبان‌ها افتاده و هوش از سر طرفداران این بازی برده است. همانطور که می‌دانید، صداگذاری شخصیت الی برعهده اشلی جانسون است. هنرمندی که در نسخه اول این بازی هم حضور داشت و در کنار تروی بیکر، دو نفر از به یاد ماندنی‌ترین کاراکترها در دنیای بازی‌های ویدیویی را نقش‌آفرینی کردند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این سه کاراکتر بازی The Last of Us: Part 2 را مشاهده کنید:

the last of us part 2 dinaDina

the last os us part 2 jesseJesse

the last of us part 2 ellie

محمد مراقی | E3 2018 | 12/06/2018
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.