نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 23 خرداد 1397
ساعت 04:21

E3 2018: رونمایی از بازی Fire Emblem: Three Houses برای نینتندو سوییچ

0 از 5

نینتندو در جریان رویداد E3 2018 Nintendo Direct رسما از بازی Fire Emblem: Three Houses رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ نینتندو امشب در جریان کنفرانس خبری اختصاصی خود یعنی Nintendo Direct در E3 اعلام کرد، که سری بازی‌های استراتژی-نقش‌آفرینی Fire Emblem قرار است شاهد عرضه یک بازی جدید باشد. نینتندو در این زمینه یک تریلر معرفی هم نمایش داده که در آن شاهد المان‌های گیم‌پلی آشنا و ریشه‌ای این سری هستیم و به این ترتیب طرفداران می‌توانند در عین شاهد بودن عناصر مدرن، امیدوار به وفاداری این نسخه‌ی جدید به هسته گیم‌پلی این سری باشند.

در تریلر نمایش داده شده، همزمان هم شاهد گیم‌پلی سنتی مبتنی بر Grid یا شبکه‌ای در بازی هستیم و هم روایت داستانی به نظر مشابه عناوین قبلی کار می‌کند؛ تصاویر بزرگی از شخصیت‌ها روی صفحه نمایشگر که نسبت به روند داستانی واکنش‌های مشخص انجام می‌دهند. با این حال مدرن‌سازی‌هایی نیز دیده می‌شود و این سورپرایزها شامل نمایش صحنه‌های جنگی مملو از نفرات ارتشی و نظامی است و مثل سابق مبارزات شخصیت یک به یک نیست. به این ترتیب گرچه بازیکن همچون سابق یک شخصیت را کنترل می‌کند ولی این شخصیت در واقع هدایت تیم کوچکی در اطرافش را نیز در اختیار دارد که در درگیری به او ملحق می‌شوند. بارزترین نکته درخصوص مدل‌سازی سه‌بعدی فضاها و شخصیت‌ها در این پروسه است که نسبت به حالت ساده عناوین قبلی، هم بسیار جذاب و مدرن بوده و هم خودش را پایبند به ریشه‌های سری نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را که در جریان رویداد E3 2018 Nintendo Direct به نمایش درآمد نیز مشاهده کنید.

در زمینه تریلر، آنچه به نظر می‌رسد این است که به نظر شخصیت اصلی بازی جدید است و اصولا هیچ کدام از شخصیت‌های قدیمی را در این تریلر نمی‌بینیم.  با این وجود اگر نگاهی به گذشته این سری داشته باشیم، همیشه در عناوین قبلی شاهد حضور کوتاه و افتخاری شخصیت‌ها بوده‌ایم و به احتمال قوی بازگشت شخصیت‌های قدیمی‌تر به این شکل برای این بازی کاملا محتمل است. در زمینه تاریخ عرضه، نینتندو تاریخ دقیقی را مشخص نکرده ولی وعده داده که این زمان، در تاریخی در بهار ۲۰۱۹ خواهد بود. نینتندو قطعا تا آن زمان اطلاعات بیشتری هم از بازی منتشر خواهد کرد.

شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس نینتندو در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.