نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 خرداد 1397
ساعت 07:40

E3 2018: پس از ۲۰ سال Crash Bandicoot: Warped یک مرحله جدید دریافت می‌کند

5 از 5

استودیو Vicarious Visions به زودی یک مرحله کاملا جدید را برای بازی کالکشن Crash Bandicoot N. Sane Trilogy عرضه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، یک نسخه کالکشن ریمستر شده از سه بازی اول سری کراش باندیکوت بود که ۲۰ سال پیش توسط ناتی داگ خلق شده بود. این بازی ریمستر جدید که سال پیش توسط Vicarious Visions برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود، قرار است به زودی برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر گردد. با این حال اخیرا اعلام شده که این بازی دقیقا با بازی عرضه شده در سال گذشته همسان نیست. دلیل این موضوع هم آن است که قرار است بازی Crash Bandicoot: Warped در این کالکشن، یک مرحله کاملا جدید نیز داشته باشد. این مرحله جدید که Future Tense نام دارد، حالتی آینده‌گرایانه خواهد داشت و به کلی توسط خود Vicarious Visions طراحی شده است.

همان طور که اشاره شد، این مرحله یک شکل و شمایل آینده‌گرایانه‌ای در سبک و سیاق مراحل Warped خواهد داشت که مثل یک مرحله ریمستر شده از طرح‌های قدیمی، مثل مرحله Stormy Ascent که چند وقت پیش منتشر شد نخواهد بود. در واقع این بار سازنده این بازی کالکشن، اقدام به طراحی مرحله از پایه و با ایده‌های خودش کرده است.

گفتنی است که این مرحله قابل بازی از همان شروع خواهد بود چون این بخش از ابتدا آنلاک شده است. همچنین برای تکمیل مرحله، به هیچ کدام از قدرت‌های کسب شده Crash در مراحل دیگر بازی نیز نیاز نیست. با این حال Vicarious Visions گفته که در این مرحله، تعدادی موارد مخفی مثل مسیر مرگ (Death Route) و محوطه‌های پاداش (Bonus Area) نیز گنجانده شده است که برای پیدا کرده و ورود به برخی از این قسمت‌ها، بازیکن حتما باید برخی از قابلیت‌ها و قدرت‌های قبلی Crash را داشته باشد.

همان طور که اشاره شد، مرحله Future Tense از قبل در نسخه‌های پیش رو بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، که قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه شوند نصب شده و موجود خواهد بود. همچنین دارندگان نسخه پلی‌استیشن 4 بازی نیز می‌توانند این مرحله را در قالب یک آپدیت رایگان در روز ۲۹ ژوئن (۸ تیر) دریافت کنند. گفتنی است که این تاریخ، مصادف با تاریخ عرضه بازی برای سایر پلتفرم‌ها نیز هست.

شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس‌های خبری مهم و حواشی مختلف در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.