نویسنده: محمدرضا حیدری پنج شنبه، 24 خرداد 1397
ساعت 09:26

E3 2018: همکاری Telltale و Netflix در دو پروژه‌ی جدید

0 از 5

به‌تازگی Netflix و کمپانی Telltale Games اعلام کرده‌اند که در حال همکاری در دو پروژه‌ی جدید هستند: یک بازی بر اساس سریال معمایی Stranger Things و یک سریال تعاملی تلویزیونی از بازی Minecraft: Story Mode.

پروژه‌ی Stranger Things کمپانی Telltale که هم‌اکنون به‌طور رسمی توسط Netflix تأییدشده است، برای اولین بار توسط سایت Tech Radar لو رفت. با توجه به منابع این سایت، این بازی مشابه بازی Game Of Thrones ساخته شده توسط Telltale خواهد بود. به‌این‌ترتیب، شاهد داستانی تازه، به همراه شخصیت‌ها و چهره‌های جدید و همچنین آشنا و قدیمی که در سریال حضور داشتند خواهیم بود.

همچنین Telltale هم پس از Netflix و در توییتی جدید، همکاری خود با این غول رسانه‌ای را تأیید کرده است. توییت جدید Telltale به این اشاره دارد که پروژه‌ی Stranger Things این شرکت، «بر روی رایانه و کنسول‌ها و در آینده منتشر خواهد شد».

در توییت جدید Telltale در تاریخ 13 ژوئن (23 خرداد)، این کمپانی اعلام کرده است که:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که تأیید کنیم، Telltale در حال توسعه‌ی یک بازی مبتنی بر Stranger Things است که آن را در آینده برای کنسول‌ها و رایانه‌ها منتشر خواهیم کرد.

Netflix همچنین تأیید کرده است که در پاییز سال جاری، یک سری پنج‌قسمتی تعاملی، بر اساس بازی Minecraft: Story Mode را در طول دو فصل، بر روی آنتن خواهد برد که بر اساس بازی محبوب بقا و ساخت‌وساز Mojang ساخته شده است.

Netflix، سریال ماینکرفتی خود را به سریال‌های تعاملی دیگرش مانند « Stretch Armstrong: The Breakout، Puss in Book: Trapped in an Epic Tale و Buddy Thunderstruck: The Maybe Pile» تشبیه می‌کند.

همچنین Telltale اشاره می‌کند که اطلاعات بیشتر در مورد همکاری‌های این کمپانی با Netflix، در «سال بعد» منتشر خواهند شد. این شرکت اخیراً اعلام کرده بود که انتشار فصل دوم و به‌شدت مورد انتظار بازی The Wolf Among Us از سال 2018 تا سال بعد به تعویق افتاده است و احتمالاً حالا می‌دانیم که دلیل این تأخیر چه بوده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.