نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 آذر 1397
ساعت 11:00

فصل پایانی بازی The Walking Dead انحصاری فروشگاه Epic شد

0 از 5

با اعلام جدید Skybound، نسخه کامپیوتر فصل پایانی بازی The Walking Dead از طریق فروشگاه تازه‌تاسیس Epic منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Skybound Games به تازگی اعلام کرده که اپیزودهای پایانی نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی بازی Telltale’s The Walking Dead: The Final Season، قرار است به صورت انحصاری از طریق فروشگاه تازه‌تاسیس Epic Games Store منتشر شوند.

در همین زمینه، این استودیو گرچه گفته که همه خریدهای جدید این بازی از طریق فروشگاه اپیک خواهد بود، ولی این وعده را هم داده که بازیکنانی که پیش از این و از طریق پلتفرم‌های دیگر PC اقدام به تهیه نسخه کامل این فصل کرده بودند، همچنان امکان دریافت دو اپیزود باقی‌مانده از طریق مالکیت اولیه خودشان را دارند. غیر از نسخه PC، تیم Skybound انتشار اپیزودهای نهایی این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ را نیز تایید کرده و گفته که این اپیزودها مثل روال سابق، در فروشگاه‌های دیجیتال این پلتفرم‌ها نیز عرضه می‌شوند.

Ian Howe و Dan Murray از این استودیو در رابطه با تصمیم جدید، بیانیه زیر را منتشر کرده‌اند:

تیم Epic مالک یک فصل بزرگ و عمده از تاریخ صنعت بازی هستند. ما از اینکه می‌توانیم از طریق آخرین پدیده متحول‌کننده آن‌ها، و راه‌اندازی فروشگاه Epic Games Store با یکدیگر همکاری کنیم بسیار خوشحال هستیم. در این مدت، Epic به سرعت پا پیش گذاشت و با ما کار کرد تا بتوانیم تیم اصلی سازندگان این بازی را مجددا دور هم جمع کنیم، و به طرفداران این اطمینان را بدهیم که آن‌ها می‌توانند فصل نهایی بازی Telltale’s The Walking Dead: The Final Season را به شکل کامل دریافت کنند.

پیش از این در بازی‌مگ خواندید که پس از تعطیلی استودیو Telltale، سرنوشت بازی The Walking Dead که فقط دو قسمت با پایان کار خود فاصله داشت در برزخ قرار گرفت. در ادامه استودیو Skybound Games اعلام کرد که حقوق این بازی را به دست آورده و پس از بازگرداندن تیم بازی‌سازی قبلی، فرایند ساخت این دو قسمت مجددا شروع شده است. قسمت سوم و ماقبل پایانی این فصل که «Broken Toys» نام دارد، در روز ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی) منتشر می‌شود و به نوعی، اولین بازی از این سری است که توسط استودیو جدید ساخته شده است. اپیزود نهایی بازی نیز «Take Us Back» نام خواهد داشت و قرار است در ادامه سال ۲۰۱۹ به بازار بیاید. شما می‌توانید نقد و بررسی فصل پایانی این بازی را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.