نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 31 شهریور 1397
ساعت 08:00

استودیو Telltale Games تعطیل خواهد شد

0 از 5

استودیو تل تیل گیمز، به تازگی اعلام کرده که پس از برکناری بسیاری از کارمندانش، پروسه تعطیل شدن خود را شروع کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در خبری که به شکلی ناگهانی و شوک‌برانگیز توسط Telltale Games منتشر شده، مدیر کل استودیو تایید کرده بیشتر توسعه‌دهندگان تیم بازی‌سازان آن‌ها از کار برکنار شده و استودیو، در آستانه تعطیلی قرار دارد. Telltale Games که یکی از استودیوهای بازی‌سازی محبوب و شناخته شده به واسطه بازی‌های داستان‌محور گرافیکی‌شان، از جمله The Walking Dead، The Wolf Among Us و Tales from the Borderlands در صنعت گیم شناخته می‌شود، حالا با تعدادی محدود از کارمندانش کار خود را دنبال می‌کند تا پروسه تعطیل شدن استودیو دنبال شود.

گزارش تازه، براساس پست توییتری Pete Hawley، مدیرعامل «استودیو تل تیل» منتشر شده و او در توضیح این تصمیم گفته که در حالی که استودیو، تلاش داشت تا خودش را از نو بازتعریف کند، از موعد زمانی تعریف شده عبور کرده و با در نظر گرفتن مواجهه با مشکلاتی غیرقابل حل - خصوصا مشکلات اقتصادی - و عرضه برخی از بهترین محتواهای خود، نتوانستند از نظر فروش به آنچه انتظارش را داشتند دست پیدا کنند. او در این زمینه گفت:

امسال واقعا سالی بسیار دشوار برای Telltale بود، آن هم در حالی که تلاش داشتیم کمپانی را در مسیر تازه‌ای قرار دهیم. متاسفانه ما زمان مورد نیاز برای رسیدن به آن نقطه را از دست دادیم. ما تعدادی از بهترین محتواهای قابل بازی خودمان را در سال جاری عرضه کردیم که با استقبال و بازخوردهای مثبت بسیار گسترده‌ای نیز مواجه شدند. با این وجود، این موفقیت‌ها درنهایت نتوانستند به فروش [مورد انتظار] تبدیل شوند. پس با قلبی ناراحت، ما امروز شاهد خروج دوستانمان از کمپانی بودیم تا روش و برند مخصوص ما در داستان‌گویی را در دیگر نقاط صنعت گیم ترویج کنند.

استودیو تل‌تیل، پیشگام اصلی سبک بازی‌سازی است که از آن به عنوان «داستان‌گویی گرافیکی» یاد می‌شود. این تیم بازی‌سازی به خاطر خلق چنین آثاری، از جمله فصل اول بازی The Walking Dead در سال ۲۰۱۲، تاکنون نامزد و برنده جوایز مختلفی نیز  شده است. در حال حاضر، مورد انتظارترین پروژه این استودیو، فصل آخر همین بازی بود که اخیرا نمایش‌های تازه‌ای نیز از آن منتشر شد. با این وجود، به تازگی گزارش‌هایی نیز منتشر شده که فاش می‌کند فصل آخر این بازی ممکن است به کلی کنسل شود. گذشته از ابهام درباره این بازی، عناوین مورد انتظار دیگری نیز از این استودیو وجود دارد. در این ارتباط و در بیانیه Telltale، به این موضوع اشاره شده که آن‌ها تا چند روز آینده، اطلاعات بیشتری را درباره پروژه‌های خودشان به اشتراک می‌گذارند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.