نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 18 بهمن 1397
ساعت 16:00

تاریخ عرضه قسمت آخر بازی TWD: The Final Season اعلام شد

تاریخ عرضه قسمت آخر بازی The Walking Dead: The Final Season اعلام شد.

0 از 5

ماه گذشته بود که با عرضه قسمت سوم از بازی The Walking Dead: The Final Season، در گزارشی از فاش شدن تاریخ عرضه قسمت آخر در یکی از منوی‌های اصلی بازی خبر دادیم که در ادامه هیچ واکنشی از سوی استودیو اسکایبوند گیمز (Skybound Games) به همراه نداشت. تا اینکه امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این استودیو تایید کرد که قسمت آخر از بازی در تاریخ فاش شده یعنی ششم فروردین‌ماه ۹۸ (۲۶ مارس ۲۰۱۹) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باس وان و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. این قسمت که Take Us Back نام‌گذاری شده است، پایانی به ماجراجویی‌های شخصیت کلمنتاین خواهد بود.

استودیو Skybound همچنین از نسخه فیزیکی بازی The Walking Dead: The Final Season رونمایی کرد. این نسخه قرار است که هم‌زمان با انتشار قسمت انتهایی بازی، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ عرضه شود. گفتنی است که نسخه کامپیوتر این بازی فقط به صورت دیجیتالی و از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار دارد.

استودیو اسکایبوند گیمز توسط خالق دنیای «مردگان متحرک» یعنی «رابرت کرکمن» تاسیس شده است که به دنبال تعطیلی استودیو تل‌تیل گیمز و اخراج شدن کارکنانش، به نجات بازی The Walking Dead آمد و ساخت دو قسمت باقی‌مانده از The Walking Dead: The Final Season را برعهده گرفت. در حال حاضر قسمت سوم این بازی روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار دارد و در نقد و بررسی وبسایت بازی‌مگ به قلم آریا مقدم نیز توانسته امتیاز ۸.۷ از ۱۰ را دریافت کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.