نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 18 بهمن 1397
ساعت 20:00

پرفروش‌ترین بازی‌های ماه ژانویه پلی‌استیشن ۴

سونی لیست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ در ماه ژانویه ۲۰۱۹ را منتشر کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت سونی لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه ژانویه ۲۰۱۹ میلادی کنسول پلی‌استیشن ۴ در شبکه پلی‌استیشن اروپا و آمریکا را منتشر کرد. در این ماه، شاهد عرضه دوتا از موردانتظارترین بازی‌های امسال یعنی نسخه بازسازی Resident Evil 2 از سوی کمپانی کپکام و بازی Kingdom Hearts 3 از سوی کمپانی اسکوئر انیکس بودیم که هر کدام به ترتیب در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های آمریکا و اروپا قرار گرفتند.

در رتبه‌های بعدی از این دو لیست، سایر بازی‌هایی که معمولا پای ثابتی از این لیست‌ها هستند را مشاهده می‌کنیم؛ نظیر بازی بسیار محبوب شرکت راک‌استار گیمز یعنی Grand Theft Auto V که برخلاف گذشت سال‌ها از زمان عرضه، همچنان در حال فروش است و توانسته در رتبه‌های دوم و سوم پرفروش‌ترین‌های ماه ژانویه شبکه پلی‌استیشن اروپا و آمریکا قرار گیرد. بازی تیراندازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز رتبه چهارم لیست آمریکا را از آن خود کرده و در این بین، بازی PlayerUnknown's Battlegrounds که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد، رتبه پنجم را در اروپا و رتبه ششم را در آمریکا کسب کرده است.

کمپانی سونی همچنین لیست پرفروش‌ترین‌های بازی‌های ماه گذشته شبکه پلی‌استیشن برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌ آر را منتشر کرده است. در این لیست، عنوان Beat Saber توانسته صدر جدول را در هر طرف اقیانوس اطلس کسب کند اما در باقی رتبه‌ها، تفاوت زیادی میان پرفروش‌ترین‌های هر دو منطقه دیده می‌شود؛ بازی‌های Job Simulator و PlayStation VR Worlds به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم آمریکا قرار گرفتند، در حالی این رتبه‌‌ها در اروپا به بازی‌های Astro Bot: Rescue Mission و Creed: Rise to Glory تعلق گرفته است. در پایان شما می‌توانید لیست کامل، ده‌تا از پرفروش‌ترین بازی‌های شبکه پلی‌استیشن در ماه ژانویه را مشاهده نمایید:

پرفروش‌ترین‌های ماه ژانویه در آمریکا شمالی:

  1. Kingdom Hearts 3
  2. Resident Evil 2
  3. Grand Theft Auto V
  4. Call of Duty: Black Ops 4
  5. Madden NFL 19
  6. PlayerUnknown's Battlegrounds
  7. Red Dead Redemption 2
  8. FIFA 19
  9. Minecraft
  10. Battlefield V

پرفروش‌ترین‌های ماه ژانویه در اروپا:

  1. Resident Evil 2
  2. Grand Theft Auto V
  3. FIFA 19
  4. Need for Speed Payback
  5. PlayerUnknown's Battlegrounds
  6. Kingdom Hearts 3
  7. The Sims 4: Deluxe Party Edition
  8. The Forest
  9. Rocket League
  10. Battlefield V
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.