نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 24 خرداد 1397
ساعت 11:19

E3 2018: عنوان Fallout 76 هنگام عرضه از ماد حمایت نخواهد کرد

4 از 5

قابلیت ماد پذیری دیر یا زود برای Fallout 76 عرضه خواهد شد

نسخه‌ی جدید Fallout با نسخه‌های قبلی متفاوت خواهد بود و این یعنی برخی از ویژگی‌های این سری مثل امکان ماد کردن بازی باید از اول طراحی شوند.

اطلاعات زیادی درباره‌ی بازی جدید بتسدا طی مراسم E3 امسال منتشر شد. در کنفرانس بتسدا اعلام شد که این عنوان، آنلاین خواهد بود و تمرکز بازی روی اولین افرادیست که پس از نابودی دنیا، از Vaultهای خود خارج می‌شوند. بازی در ایالات ورجینیا رخ می‌دهد و فولکلور و چشم‌اندازهای این منطقه در بازی حضور پررنگی خواهند داشت. تمرکز زیادی روی ساخت‌ و ساز و سیستم Crafting خواهد بود و بمب‌های اتمی که بازیکنان در طول بازی از آن استفاده می‌کنند، بخش بزرگی از داستان را تشکیل می‌دهند.

طبیعتاً سوال‌هایی در رابطه با امکاناتی که در این نسخه در مقایسه با عناوین قبلی حذف شده‌اند نیز مطرح شده؛ از سیستم V.A.T.S گرفته که حالا به صورت هم‌زمان است، تا حذف شدن تمامی NPCها و قابلیت ماد پذیری بازی که بخش مهمی از تجربه‌ی بازی روی PC و اخیراً Xbox One بوده است.

آقای Todd Howard طی مصاحبه‌ای با Geoff Keighley درباره‌ی مادهای این نسخه اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده، فعلا درحال تمرکز روی سرویس بازیست و این مسئله را فعلاً کنار گذاشته است. اما آن‌ها صد در صد "متعهد" به آوردن این قابلیت به بازی هستند و با این‌که هنگام عرضه از آن پشتیبانی نخواهد شد، در آینده حتماً شاهد اضافه شدن این ویژگی خواهیم بود. 

ما فعلاً در حال طراحی شکل کلی سرویس هستیم. شما می‌توانید دنیای شخصی خود را در این بازی داشته باشید و تمام آن را ماد کنید.

Fallout 76 در تاریخ 23 آبان 1397 برای PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.