نویسنده: Sasan چهارشنبه، 04 اسفند 1400
ساعت 03:14

برنامه‌های سال آینده Fallout 76 مشخص شد

0 از 5

بازی Fallout 76 در ابتدای عرضه با مشکلات عدیده‌ای چه در بخش فنی که امضای محصولات بتزداست و چه در زمینه کمبود محتوا رو به رو بود به طوری که به جز تعداد انگشت شماری از طرفداران بتزدا، کمتر کسی در دفاع از آن سخن می‎گفت. با این وجود به واسطه حمایت همان طرفداران پر و پا قرص و تلاش برای رفع نواقص، سازندگان موفق شدند تا آنجا که امکان داشت اعتماد از دست رفته را پس بگیرند هر چند که در این مسیر تقریباً سه ساله باز هم شاهد لغزش‌ها و تصمیمات اشتباه مختلفی در رابطه با چگونگی مدیریت کردن Fallout 76 بودیم.

براساس اعلام بتزدا، سازندگان برای افرادی که کماکان به تجربه این عنوان ادامه می‎دهند برنامه‌های ویژه‌ای برای سال آینده تدارک دیده‌اند که بر اساس زمان عرضه به شرح زیر هستند:

F76 2022 Roadmap Horizontal EN FULL

بهار

در اولین آپدیت بزرگ، با هجوم موجودات فضایی به دنیای Fallout 76 رو به رو خواهیم شد. در این ماجراجویی جدید که Invaders From Beyond نام دارد، بازیکنان موظف هستند تا با شکست دادن بیگانگان و از بین بردن مراکز تحقیقاتی آن‌ها در سراسر نقشه بازی، جلوی تکمیل شدن تحقیقات شوم این دشمنان فرازمینی را بگیرند. همچنین همراه با این آپدیت، امکان به دست آوردن SCORE در رویدادهای روزانه و هفتگی فراهم می‌شود و در بخش‌های ساختمان سازی، نبرد با دیگر بازیکنان و ... هم شاهدات تغییراتی خواهیم بود.

تابستان

در آپدیت بزرگ بعدی سه رویداد عمومی به نام‌های Test Your Metal، Eviction Notice و Moonshine Jamboree در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و کاربران Fallout 1st هم امکان دسترسی به چالش‌های انحصاری و روند به دست آوردن SCORE بالاتر را پیدا خواهند کرد.

پاییز

در این فصل با سیستم کاملاً جدیدی برای تجربه بازی رو به رو می‌شویم که Expeditions: The Pitt نام دارد و برای اولین بار این فرصت را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا در محیط‌هایی فراتر از نقشه اصلی، به جستجو و بقا در فضای پساآخرالزمانی کار مشغول شوند. در کنار دسترسی به جوایز جدید و تعامل با شخصیت‌های تازه، هیولاهای Trog از قسمت سوم این فرنچایز برای اولین بار در Fallout 76 حضور پیدا خواهند کرد.

زمستان

در آخرین آپدیت، یکی معدود افراد ثروتمند باقی مانده در جهان برهوتی بازی یکی از مجموعه شهر بازی‌های قبل از نابودی به نام Nuka-World را مجدداً راه اندازی کرده و آن را به صورت یک سیرک دوره‌گرد درآورده که رسیدن این شهربازی به منطقه آپالاچیا رویدادهای جذابی را با خود به همراه خواهد داشت. 

Sasan | اخبار | 22/02/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.