نویسنده: Sasan پنج شنبه، 05 اسفند 1400
ساعت 06:31

اطلاعات تازه از بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga منتشر شد

0 از 5

در حالی که بعد از خریداری لوکاس‌فیلم توسط دیزنی تمام حقوق مادی و معنوی مجموعه جنگ ستارگان به طور کامل در اختیار این استودیوی بزرگ هالیوودی قرار گرفت، دیگر استودیوهای رقیب از هر فرصتی که برای آن‌ها امکان بهره بردن از مزایای تجاری این برند را فراهم می‌کند، استفاده می‌کنند برای استودیو برادران وارنر بهترین موقعیت بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga است. این عنوان که به رسم تمامی بازی‌های ویدئویی با ساختار لگو توسط Traveller's Tales ساخته می‌شود، قرار است کل ماجراهای 9 فیلم اصلی سری جنگ ستارگان را پوشش دهد.

پیش از این شاهد عرضه بازی لگویی از سه گانه‌های اول و دوم جنگ ستارگان، یک نسخه ویژۀ جنگ کلون‌ها و همچنین اقتباسی از قسمت اول سه گانه سوم بودیم اما Lego Star Wars: The Skywalker Saga با وجود بهره بردن از برخی امکانات موجود در عناوین قبلی، محصولی کاملاً جدید به حساب می‌آید و علت تأخیر چند بارۀ آن، در حدود یک سال و نیم، هم همین پیچیدگی ساخت مجدد تک تک ماجراهای جنگ ستارگان است. از جمله ویژگی‌های این نسخه اضافه شدن صداپیشگی برای سه گانه‌های اول و دوم است که در نسخه‌های قدیمی خبری از آن نبود و شخصیت با تولید اصوات بی‌معنی و طنزآمیز روایت را پیش می‌بردند. در عین حال برای طرفداران قدیمی امکان دسترسی به ویژگی Mumble Mode وجود دارد که همان حالت صحبت کردن قدیمی را بازسازی می‌کند.

حالت در دسترس دیگر Pew Pew Mode نام دارد که تمامی افکت‌های صوتی مربوط به شمشیرهای نورانی و سلاح‌های لیزری را با صداهای دهانی مانند بازی‌های کودکانه جایگزین می‌کند. سیستم مبارزات هم دستخوش تغییرات بسیاری شده تا حس و حال لحظات اکشن بیشتر شود و زاویه دوربین سوم شخص تازه‌ای هم به بازی اضافه شده تا مخاطبان بتوانند لذت بیشتری از تجربه بازی با بیش از 300 شخصیت در دسترس ببرند.

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga در پنجم آوریل 2022 از طریق رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

Sasan | اخبار | 24/02/2022
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.