نویسنده: Sasan پنج شنبه، 26 خرداد 1401
ساعت 11:48

محتوای مجانی جدید Fallout 76 منتشر شد

0 از 5

بازی Fallout 76 که بعد از وضعیت فاجعه‌ باری که در زمان عرضه داشت از نظر اکثریت افراد در دسته آثار شکست خورده قرار گرفت که برای اتمام سرویس آن ثانیه شماری می‌شد، به لطف برخورداری استودیوی سازنده از طرفداران دو آتشه، قدرت درونی سری Fallout و البته پایبندی تیم پشتیبانی به رفع نواقص و ارائه تجربه‌ای با ارزشِ دنبال کردن، توانست از خاکستر روزهای اول برخاسته و تبدیل به یکی از گزینه‌های تماماً آنلاین پرطرفدار بازار بازی‌های ویدئویی شود.

فصل نهم از محتوای پس از عرضه Fallout 76 امروز با نام Test Your Metal عرضه شد و تمامی کاربران می‌توانند به صورت مجانی به مجموعه محتوای زیر دسترسی پیدا کنند:

Test Your Metal

گروه The Brotherhood of Steel نیازمند افرادی است تا به مقر گروه Rust Eagles رفته و علت جمع‌آوری قطعات اضافی ربات‌ها توسط این گروه را بررسی کنند. آیا این گروه مرموز قصد ساخت ارتشی از ربات‌های قاتل را در سر دارد؟

Eviction Notice

Super Mutantها به محل زندگی گروهی از مهندسان حمله می‌کنند که در حال طراحی راهکاری برای کاهش تشعشعات هسته‌ای در مناطق اطراف هستند و شما باید به هر ترتیبی که شده به کمک این گروه بشتابید.

Moonshine Jamboree

فردی به نام Moonshine Ned برای پیدا کردن فرمول تولید یک نوشیدنی بی‌نظیر درخواست کمک می‌کند و از اینجا مأموریتی آغاز می‌شود که به شباهت به آثار گانگستری کلاسیک سینما نیست.

به همراه محتوای جدید چالش Heart of Steel: A Dread Island Tale هم در دسترس قرار می‌گیرد که امکان دست‌یابی به ابزار و امکانات جدید را فراهم می‌کند.  

Sasan | اخبار | 16/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.