نویسنده: Sasan چهارشنبه، 25 خرداد 1401
ساعت 07:04

عرضه بازی S.T.A.L.K.E.R 2 باز هم به تاخیر افتاد

0 از 5

بر اساس اعلام استودیوی GSC Game World انتشار بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl که طرفداران قدیمی این مجموعه بی‌صبرانه چشم انتظار آن هستند، برای چندمین بار به زمانی دیرتر از آخرین تاریخ وعده شده، موکول شده است. استودیوی سازنده که در کشور اوکراین واقع شده، پیش از این به علت شیوع ویروس کووید 19 مجبور به تغییراتی در برنامه‌های خود شده بود اما با شروع تهاجم روسیه به اوکراین شرایط برای این استودیو به شکلی غیرمنتظره تغییر کرد و به گونه‌ای که بخش اعظم تیم سازنده مجبور به ترک کشور خود شدند و این روزها دفتر اصلی این استودیو در شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک مستقر شده است. با این وجود بخشی از اعضای GSC Game World کماکان زیر سایه جنگ در شهر کیف مشغول کار روی بازی هستند و تعدادی دیگر از کارکنان به جنگ ملحق شده‌اند که همه این موارد استودیو را مجبور به تأخیر دوباره زمان عرضه ساخته خود کرده است.    

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 اولین بار در سال 2009 و برای عرضه در سال 2012 معرفی شد اما در انتهای سال 2011 استودیوی سازنده هر گونه فعالیت بازیسازی را متوقف کرد و به این ترتیب توسعه این عنوان هم به پایان رسید. بعد از بازگشایی مجدد این استودیو، در سال 2018 مجدداً شاهد رونمایی از پروژه S.T.A.L.K.E.R. 2 بودیم که این بار بنا بود توسط آنریل انجین 5 ساخته شود و در سال 2021 منتشر شود که همان طور که در بالا اشاره شد مسائل جهانی مختلف روی روند تکمیل این پروژه تأثیر سوء بر جا گذاشت. تاریخ عرضه قبلی هشتم دسامبر 2022 بود اما سازندگان در اطلاعیه امروز به اعلام «زمانی نامشخص در سال 2023» بسنده کردند.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در زمان عرضه به مدت سه ماه در انحصار کنسول‌های مایکروسافت خواهد بود و همزمان بدون پرداخت هزینه اضافی در اختیار کاربران سرویس گیم پس قرار می‌گیرد.

Sasan | اخبار | 15/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.