نویسنده: Sasan سه شنبه، 24 خرداد 1401
ساعت 10:03

رونمایی از برنامه‌های کپکام برای سری بازی‌‌های Resident Evil

0 از 5

روزهایی که در حال سپری کردن آن‌ها هستیم، در سال‌های نه چندان دور زمانی برای برگزاری مراسم E3 بود که در طول آن ناشران و بازیسازان تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری مخاطبان به ساخته‌های جدید خود به خرج می‌دادند اما با شیوع غیرمنتظره کووید 19 برگزاری این مراسم در سال 2020 به طور کامل لغو شد و در سال گذشته هم شاهد اجرای تماماً آنلاین آن بودیم. در حالی که به نظر می‌رسید امسال به شرایط عادی و برگزاری حضوری E3 باز خواهیم گشت، به ناگهانی سازمان نرم‌افزارهای سرگرمی که متولی این مراسم بود از اجرای آن چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی انصراف داد.

در عین حال ناشرین بزرگ بیکار ننشتند و هر کدام از تعدادی از عناوین بزرگ خود که اکثراً از سال 2023 به بعد به بازار می‌آیند رونمایی کردند. یکی از این برنامه‌های مستقل مربوط به شرکت Capcom بود که شب گذشته برگزار شد و از یکی دیگر دلایل اصلی لغو E3 پرده‌برداری کرد و آن هم دست خالی اکثر ناشران در رابطه با محصولات آماده عرضه! عمده برنامه کپکام به نسخه‌های مختلف سری Resident Evil اختصاص داشت که شامل موارد زیر می‌شد:

RE Next Gens 06 13 22

عرضه نسخه نسل نهمی بازی‌های Resident Evil 2، Resident Evil 3 و Resident Evil 7 از امروز که دسترسی به آن‌ها برای خریداران نسخه‌های عرضه شده روی کنسول‌های نسل هشتمی مجانی خواهد بود و کاربران رایانه‌های شخصی هم تمامی امکانات و ویژگی‌های جدید را به صورت یک پچ مجانی دریافت خواهند کرد.

رونمایی از محتوای قابل دانلود برای بازی Resident Evil Village با نام The Winters’ Expansion که حدود چهار ماه دیگر و همزمان با هالویین امسال منتشر خواهد شد و امکان استفاده از دوربین سوم شخص، بخش The Mercenaries و مراحل داستانی تازه‌ای تحت عنوان Shadows of Rose را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

نمایشی بسیار کوتاه از گیم‌پلی بازسازی Resident Evil 4 که چند روز پیش در برنامه آنلاین سونی معرفی و تاریخ عرضه آن مشخص شده بود.

RE Next Gens 06 13 22

در کنار تمرکز ویژه روی این فرنچایز به شدت پول‌ساز، شاهد نمایشی از dlc جدید آخرین نسخه از دیگر فرنچایز درآمدزای کپکام، سری Monster Hunter، هم بودیم که علاقه‌مندان از امروز به دموی Monster Hunter Rise: Sunbreak دسترسی داشته باشند و نسخه نهایی هم حدود دو هفته دیگر و در پایان ماه ژوئن منتشر می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک برای دسترسی به تست آلفا بازی چند نفره جدید کپکام، Exoprimal، ثبت نام کنند.

Sasan | اخبار | 14/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.