نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 بهمن 1401 - 14:00
0 از 5

ممکن است بازی بعدی Tango Gameworks به زودی رونمایی شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت طبق اعلام قبلی، قرار است امشب در رویداد ویژه‌ای تحت عنوان Developer_Direct درباره تعدادی از بازی‌های فرست پارتی خود برای 2023 اطلاعات تازه‌ای را منتشر کند. تا به حال جزئیات مختلفی از این برنامه از جمله مدت زمان و بازی‌های حاضر در آن فاش شده‌اند و برای مثال می‌دانیم که عناوینی نظیر Redfall و Forza Motorsport خبرها و نمایش‌های تازه دریافت می‌کنند. در ارتباط با رویداد پیش رو، اخیرا یک گزارش غیررسمی به این موضوع اشاره دارد که بازی بعدی تیم Tango Gameworks نیز احتمالا در همین برنامه معرفی می‌شود.

گزارش جدید که توسط لیک کننده شناخته شده یعنی BillbilKun در توییتر منتشر شده، ادعا می‌کند که بازی بعدی سازندگان The Evil Within و Ghostwire: Tokyo به زودی و احتمالا در همین رویداد Developer_Direct رونمایی می‌شود. این گزاش حتی به اطلاعات بیشتر از جمله نام بازی، تحت عنوان Hi-Fi Rush و درجه سنی 12 سال به بالا هم اشاره می‌کند که در نوع خود جالب توجه است. به گفته این لیک‌کننده، این بازی قبلا با اسم رمز Project Hibiki در دست ساخت بوده و قرار است در دو نسخه Standard و Deluxe Editions عرضه شود. به گفته او، این بازی به زودی معرفی می‌شود و احتمال اینکه این اتفاق در رویداد امشب صورت بگیرد هم وجود دارد.

لازم به ذکر است که رئیس Tange Gameworks یعنی شینجی میکامی، سال گذشته میلادی تایید کرده بود که تحت هدایت کارگردان The Evil Within 2 یعنی John Johanas، تیمی مشغول کار روی یک پروژه جدید هستند. میکامی در آن زمان گفته بود که این بازی قرار است یک تجربه کاملا جدید باشد و کاملا در نقطه مقابل ژانر وحشت قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.