نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 دی 1401
ساعت 14:00

رویداد Developer_Direct ایکس باکس و بتزدا رسما معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از گمانه‌زنی‌ها و درزهای خبری پیاپی، مایکروسافت و ایکس‌باکس رسما تایید کردند که در روز 25 ژانویه رویداد اختصاصی با عنوان Developer_Direct برگزار می‌شود که در آن، اطلاعات جدیدی از عناوین فرست پارتی ایکس‌باکس و Bethesda رونمایی خواهد شد. با توجه به این اعلامیه، نمایش این رویداد به وقت ایران روز چهارشنبه 5 بهمن ساعت 23:30 شب خواهد بود.

پیرامون عناوین حاضر در این برنامه، این شرکت به صورت رسمی فاش کرده که طرفداران می‌توانند منتظر نمایش‌ها و اخبار جدید از بازی‌های Forza Motorsport، Redfall، Minecraft Legends و The Elder Scrolls Online باشند. گفتنی است که در سال 2023، قرار است The Elder Scrolls Online آپدیت بزرگی را به عنوان فصل بعدی محتواها دریافت کند و از Forza Motorsport نیز گفته شده که اطلاعات جدید و هیجان‌انگیزی برای به اشتراک گذاری وجود خواهد داشت. در ارتباط با Minecraft Legends نیز گفته شده که محتوای رویداد قرار است بیشتر شامل نمایش کاملا تازه از تجربه چندنفره PvP باشد.

در ارتباط با بازی Redfall، مایکروسافت گفته که طرفداران می‌توانند منتظر چندین دقیقه گیم‌پلی جدید هم از بخش کمپین و هم حالت چندنفره کو آپ باشند. این نمایش شامل گیم‌پلی مبارزات، باس‌فایت، گردش در دنیای جهان‌باز و ... باشد. در ارتباط با این بازی باید دید که سرانجام تاریخ عرضه آن مشخص خواهد شد یا خیر.

مایکروسافت البته برای سال 2023، عرضه بسیار مهم و بزرگ دیگر یعنی Starfield را هم خواهد داشت که عملا بزرگ‌ترین عنوان فرست پارتی اعلام شده آن‌ها محسوب می‌شود. پیرامون اینکه این بازی در رویداد پیش رو حضور خواهد داشت یا خیر، مایکروسافت گفته که قصد دارد برای این بازی در آینده رویداد مختص به خودش را برگزار کند، و به این ترتیب نمی‌توانیم منتظر دریافت اطلاعات این بازی در Developer_Direct جاری باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.