نویسنده: Sasan پنج شنبه، 26 خرداد 1401
ساعت 12:39

تاریخ عرضه Tale of Bistun، Isonzo و Digimon Survive مشخص شد

0 از 5

در روزهایی که از چپ و راست خبرِ به تأخیر افتادن عرضه بازی‌های مورد انتظار به گوش می‌رسد اعلام تاریخ رسمی انتشار تعدادی از عناوین کوچک، آن هم وقتی که زمان اعلام شده نزدیک بوده و احتمال تأخیر را پایین می‌آورد.

بازی The Tale of Bistun که با الهام از داستان خسرو و شیرین و تلفیق آن با عناصر فانتزی ساخته شده، قرار است در روز بیست و دوم تیر ماه سال جاری منتشر شود. امکان تجربه نسخه دمو این عنوان که در ژانر roguelite ساخته و پرداخته شده از طریق پلتفرم استیم امکان‌‍پذیر است.

Digimon Survive

نسخه جدیدی از سری دیجیمان تحت عنوان Digimon Survive قرار است در هفتم مرداد ماه 1401 برای پلتفرم‌های ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوئیچ و استیم منتشر شود. این اثر که از ترکیب گیم‌پلی رمان‌های بصری و نقش‌آفرینی بهره می‌برد، بر بقا در سرزمینی پر از هیولاهای خطرناک و مرگبار تمرکز دارد و قرار است یکی از تاریک‌ترین و جدی‌ترین نسخه‌های این فرنچایز باشد.

Digimon Survive

و نهایتاً جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های پرطرفدار جنگ جهانی اول استودیوهای M2H و Blackmill Games هم با عنوان Isonzo در بیست و دوم شهریور ماه امسال روانه بازار می‌شود. بعد از به تصویر کشیدن موفق جبهه فرانسه (در نسخه Verdun) و جبهه شرقی (در نسخه Tannenberg) سازندگان این بار به سراغ جبهه کوهستانی ایتالیا رفته‌اند تا علاقه‌مندان فضای متفاوت دیگری از یکی از خونبارترین جنگ‌های تاریخ را تجربه کنند.

Sasan | اخبار | 16/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.