نویسنده: Sasan شنبه، 30 بهمن 1400
ساعت 08:48

Walton Goggins در سریال Fallout ایفای نقش خواهد کرد

0 از 5

مراحل پیش تولید سریال اقتباسی جدید آمازون که بر اساس مجموعه بازی‌های Fallout ساخته می‌شود، به سرعت در حال طی شدن است. چند ماه پیش بود که حضور جاناتان نولان، طراح اصلی سریال‌های Westworld و Person of Interest، به عنوان ناظر اصلی ساخت این پروژه تأیید شد و حالا خبر می‌رسد که Walton Goggins به طور رسمی اولین بازیگری است که حضور او در این پروژه نهایی شده است.

گاگینز که بیش از هر چیزی به واسطه حضور در سریال Justified، قسمت دوم از سری Ant-Man و همکاری در دو فیلم وسترن به کارگردانی کوئنتین تارانتینو معرف حضور علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون است بر اساس اطلاعات کمی که از سریال فالوت در دسترس قرار گرفته، نقش شخصیتی با هویت Ghoul را ایفا خواهد کرد. همان طور که احتمالاً می‌دانید در جهان این سری بازی، با دنیای نابود شده بعد از یک جنگ اتمی عالم‌گیر طرف هستیم که افراد کمی از آن جان سالم به در برده‌اند و یک گروه از این بازماندگان آدم‌های با ظاهر سوخته و فیولوژی جهش یافته هستند که از لقب غول برای اشاره به آن‌ها استفاده می‌شود.  

جزئیات چندانی در مورد داستان کلی این سریال و زمان پخش آن در دسترس نیست اما پیش از این اعلام شده که فیلمبرداری این مجموعه در سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

Sasan | اخبار | 19/02/2022
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.