نویسنده: Sasan دوشنبه، 02 اسفند 1400
ساعت 06:01

نقشه راه ده سال آینده Final Fantasy XIV ترسیم شد

0 از 5

در حالی که طرفداران مجموعه Final Fantasy بی‌صبرانه منتظر شنیدن خبرهای تازه از قسمت شانزدهم از سری اصلی این فرنچایز هستند، در مدت اخیر بیش از هر چیزی شاهد انتشار خبرهایی از نسخه‌های قدیمی‌تر و بازسازی‌های این سری بازی بوده‌ایم. در شرایطی که تنها چند روز به انتشار نسخه پیکسل ریمستر قسمت ششم باقی‌مانده و همچنین کمتر از یک ماه دیگر قرائت استودیوی تیم نینجا از ایده‌های اولین قسمت فاینال فانتزی را تجربه خواهیم کرد و البته وعده انتشار خبرهای بیشتر در رابطه با بازسازی نسخه هفتم، دست اندرکاران Final Fantasy XIV هم از غافله عقب نمانده و برنامه‌های خود برای ده سال آینده این نسخه آنلاین موفق را با علاقه‌مندان در میان گذاشته‌اند.

FFXIV Live Letter LXVIII 02 19 22 014 1024x576

بازی Final Fantasy XIV در ابتدا در سال میانه‌های سال 2010 منتشر شد اما به واسطه کیفیت غیرقابل قبول و واکنش تند مخاطبان، اسکوئر انیکس تصمیم گرفت تا با محول کردن وظیفه ساخت و توسعه آن به یک تیم داخلی دیگر، تلاش کند تا مجدداً اعتماد طرفداران را جلب کند. نسخه جدید این بازی در پاییز 2011 تحت عنوان A Realm Reborn عرضه شد و بعد از گذشت ده سال تبدیل به یکی از موفق‌ترین محصولات MMORPG با بیش از 25 میلیون کاربر ثبت نام کرده، شده و همین دو ماه پیش بود که جدیدترین بسته الحاقی آن با نام Endwalker منتشر شد که با بازخوردهای به شدت مثبتی از طرف منتقدان و کاربران رو به رو شد به طوری که اسکوئر انیکس برای حفظ شرایط سرورها برای مدتی مجبور شد تا فروش بازی را متوقف کند تا هجوم غیرقابل کنترل کاربران باعث قطع سرویس نشود.

FFXIV Live Letter LXVIII 02 19 22 014 1024x576

از جمله مهمترین تغییرات در ده سال آینده، ارتقاء کیفیت بصری بازی خواهد بود که نمونه‌ تفاوت حالت آینده با حالت فعلی را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. از طرف دیگر با آپدیت‌های جدید، شرایط تجربه و انجام مأموریت‌های Final Fantasy XIV به صورت تکنفره کم دردسرتر خواهد شد که برای افرادی که سال‌هاست مشغول این عنوان هستند اما به دلایل مختلف دوستان قدیمی خود را به عنوان همرزم در این جهان خیالی از دست داده‌اند، خبر مسرت‌بخشی خواهد بود. از سوی دیگر سازندگان اعلام کرده‌اند که حداقل تا پایان مجموعه پچ‌هایی که در گروه 6.x قرار می‌گیرند، پشتیبانی از این اثر روی پلی استیشن 4 ادامه خواهد داشت.  

Sasan | اخبار | 21/02/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.