نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 25 خرداد 1397
ساعت 06:15

E3 2018: عنوان معرفی شده Gears 5 اشتباه نبوده است

1 از 5

آرون گرینبرگ از مایکروسافت، اخیرا در جریان مصاحبه‌ای حذف قسمت of War از بازی‌های بعدی سری Gears of War را اشتباهی ندانست.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ مایکروسافت به عنوان یکی از ناشران و توسعه‌دهندگان صنعت، امسال نیز کنفرانس اختصاصی خودش را در E3 2018 برگزار کرد. یکی از مهم‌ترین معرفی‌های این کنفرانس، بازی Gears of War 5 بود که در یک سورپرایز جالب، مایکروسافت این بازی را در واقع با نام Gears 5 رونمایی کرد. به این ترتیب حداقل از دید بازاریابی و تجاری، ظاهرا بخش «of War» از پنجمین نسخه از این سری حذف شده است. براساس جدیدترین مصاحبه آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی مایکروسافت، معرفی بازی با عنوان Gears 5 حاصل نوعی اشتباه نبوده است و این نام‌گذاری به خاطر ساده‌سازی و کوتاه‌تر شدن عنوان بازی صورت گرفته است. او همچنین در یک قسمت دیگر از صحبتش اشاره کرده که طرفداران از مدت‌ها قبل هم به ابتکار خودشان قسمت of War را برای بازی‌های این سری در صحبت‌ها میان خودشان حذف و صرفا آن را «گیرز» خطاب می‌کنند. او در این زمینه گفته است:

نام‌گذاری به شکل «گیرز 5» به خاطر ساده‌سازی عنوان این سری انتخاب شده و به هر حال مردم خودشان هم خیلی وقت است که قسمت of War را از نام بازی‌های سری حذف می‌کنند. این یک نمای ساده‌تر از برند و نام بازی است. ولی خوب مسلما هنوز نام این سری Gears of War خواهد بود.

گرینبرگ در این زمینه به شوخی و با خنده نیز دلیل دیگری آورد و گفت که این حذف شدن of War از عنوان بازی پنجم به طرفداران یک کمک دیگری هم می‌کند که در وقت‌شان برای نوشتن نام بازی در شبکه‌های اجتماعی هم صرفه‌جویی کنند.

برای اینکه فضای بیشتری برای شما در توییتر فراهم کنیم. کل ایده ما از این مدل نام‌گذاری همین بود!

بازی گیرز 5، اولین بازی از این سری خواهد بود که بازیکن در نقش شخصیت اصلی زن قرار خواهد گرفت. این بازی داستان شخصیت Kait Diaz را که اولین بار در بازی Gears of War 4 معرفی شد را دنبال می‌کند، که در انتهای کارش در بازی قبل، فرجام دراماتیکی داشت و بسیاری از طرفداران را در خط این سوال قرار داد که در ادامه چه اتفاقی برای این شخصیت خواهد افتاد.

در زمینه این حذف قسمت of War از عنوان، باید گفت که این موضوع فقط مختص بازی پنجم نبود. ما پیش از این شایعاتی مبنی بر معرفی سه بازی از سری گیرز آو وار در E3 2018 را در بازی‌مگ مطالعه کردیم، که درنهایت نیز این اتفاق هم افتاد. نکته جالب پیرامون این دو بازی دیگر معرفی شده در کنفرانس امسال نیز حذف قسمت of War از عنوان بازی‌ها بود. دو بازی دیگر یعنی Gears Tactics که به عنوان یک بازی استراتژیک انحصاری برای پلتفرم PC و همچنین بازی Gears Pop نیز به عنوان یک بازی موبایلی، فاقد عبارت of War در عناوین خودشان هستند.

بازی Gears 5 قرار است در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس‌های خبری مهم و حواشی مختلف در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.