نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 25 خرداد 1397
ساعت 07:35

E3 2018: صحبت‌های تازه کپ‌کام پیرامون بازی Devil May Cry 5

5 از 5

کپ‌کام به تازگی اطلاعات جدیدی درباره جزئیات داستانی و گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ کپ‌کام پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، سرانجام از بازی Devil May Cry 5 در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2018 رونمایی کرد. این معرفی همزمان با نمایش یک تریلر نیز بود که بازخوردهای مثبتی نیز از جانب طرفداران دریافت نمود. پیرامون این بازی، کپ‌کام تایید کرده بود که دویل می کرای 5 محصول داخلی خود این شرکت است و شخصیت حاضر در تریلر جدید نیز شخصیت «Nero» است که اولین بار در بازی Devil may Cry 4 به عنوان شخصیت اصلی حضور داشت.

در تریلر نمایش داده شده در E3 2018، ما شاهد نماهای اولیه از گیم‌پلی مبارزات بازی بودیم که مشخصا دنبال‌کننده روش سنتی دویل می کرای در وارد کردن ضربات پیاپی، کومبودار و روان به دشمنان است. شخصیت نرو نیز ظاهرا از همان شمشیر Red Queen بازی چهارم استفاده می‌کرد که البته ما دست ویژه Devil Bringer را برای نرو شاهد نبودیم؛ در عوض Devil Bringer ظاهرا با یک دست روباتیک عوض شده بود. تریلر درنهایت با شخصیت قدیمی و محبوب سری یعنی «دانته» که موهای بلندتری به نسبت گذشته داشت به پایان می‌رسید. شما می‌توانید این تریلر و خبرهای اولیه پیرامون بازی را در بازی‌مگ مشاهده کنید.

در مصاحبه جدید Hideaki Itsuno، کارگردان بازی جدید دویل می کرای 5، او گفته که انتظار دارد بازی تا بهار ۲۰۱۹ عرضه شود. همچنین به گفته او این بازی که هنوز در مراحل توسعه و ساخت قرار دارد، یک «دنباله خالص و واقعی» برای آخرین بازی شماره‌دار این سری خواهد بود. در زمینه فنی نیز او گفته که شخصیت‌ها در Devil May Cry 5 کاملا براساس مدل‌های واقعی اسکن‌شده وارد بازی شدند و «بهترین استعدادهای کپ‌کام» روی بخش کنترل‌های بازی کار می‌کنند. او همچنین وعده داده که این بازی «حس بهتری» را نسبت به همه بازی‌های اکشن تاریخ کپ‌کام به طرفداران منتقل خواهد کرد. همچنین براساس این گزارش، کپ‌کام در زمینه جزئیات داستانی بازی چنین گفته است:

بازی جدید همچون بازی‌های قبلی این سری همراه با سبک مبارزات سریع و اکشن از راه می‌رسد که در آن شاهد تعدادی از شخصیت‌های اورجینالی هم هستیم که این سری با آن‌ها شناخته می‌شود. در این بازی، حالا سال‌ها از زمانی که ارتش عظیم لژیون‌ها از جهنم پا به زمین گذاشتند و درنهایت نیز شکست خوردند می‌گذرد. حالا ولی یک خطر جدید و حمله یک نوع دیگری از موجودات اهریمنی به زمین شروع شده است و آخرین امید بشریت برای نجات از این خطر بزرگ، به آخرین «شکارچیان شیطان» متکی مانده است. فقط سه شکارچی شیطان تنها در دنیا باقی مانده‌اند که هر کدام از این سه شخصیت نیز به کلی سبک متفاوتی در بازی و مبارزات دارند. این سه شکارچی شیطان، حالا به خاطر سرنوشت و تشنگی ذاتی‌شان به انتقام از شیاطین با هم متحد می‌شوند و اگر قصد بقا داشته باشند، آن‌ها باید با شیاطین درون خودشان نیز مبارزه کنند. بازی Devil که می شناسید در بهترین فرم خودش بازخواهد گشت، بازی که از نظر تکنیکی و فنی شاهد پیشرفت‌های گسترده‌ای بوده و از نظر تجربه اکشن به معنای واقعی در این نسل دیوانه‌وار خواهد بود.

به این ترتیب و با توجه به این صحبت‌ها، مواردی همچون دنباله داستانی مستقیم بودن برای نسخه چهارم، و حضور احتمالی سه شخصیت قابل بازی در Devil May Cry 5 تایید شده است. همان‌طور که اشاره شد، کپ‌کام انتظار دارد که بازی جدید سری دویل می کرای را در بهار ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و PC عرضه کند. در خبرهایی دیگر پیرامون کپ‌کام، این کمپانی در کنفرانس سونی نیز بازی Resident Evil 2 Remake را معرفی کرد، که می‌توانید خبرهای مرتبط و تریلر گیم‌پلی بازی را نیز در بازی‌مگ مشاهده کنید.

شما همچنین می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس‌های خبری مهم و حواشی مختلف در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.