نویسنده: محمد مراقی جمعه، 09 آذر 1397
ساعت 00:53

نگاهی به بازی موبایل Devil Eater

4 از 5

نگاهی به بازی موبایل Devil Eater

بازی موبایل Devil Eater، ساخته استودیوی LoadComplete یکی از آن اکشن‌های خوش ساختی است که با گیم پلی نوبتی شکل و مبارزات شلوغ و هیجان انگیزش مدت‌ها می‌تواند شما را پای گوشی‌های تلفن همراهتان سرگرم کند. بازی Devil Eater شما را در نقش مبارزی با هویت نامعلوم قرار می‌دهد که به تازگی یکی از عزیزانش که الیز نام دارد را از دست داده است. الیز توسط موجودات اهریمنی و شیطان‌های جهنمی کشته شده است و بنا بر دلایلی پس از مرگ او، شخصیت اصلی بازی دچار نفرین شده است. نفرینی که حالا تمام روح او را در بر گرفته و علاوه بر اذیت و آزار این شخصیت بی‌نام و نشان، به او قدرت‌ مبارزه و مقابله با این موجودات اهریمنی را هم داده است. حالا شما در نقش این شخصیت نفرین شده قرار خواهید گرفت و وظیفه دارید با از سر راه برداشتن موجودات اهریمنی و از پای درآوردن باس‌های داخل بازی، از جزئیات دقیق اتفاقی که برای الیز افتاده است سر در بیاورید. در ادامه مطلب با ما در بازی‌مگ همراه باشید تا نگاهی کوتاه داشته باشیم به دیگر بخش‌های بازی موبایل Devil Eater. عنوانی که هم اکنون در مارکت‌های اینترنتی سیستم عامل‌های اندروید و IOS به طور رایگان و با حجم بسیار کمی در دسترس قرار گرفته است و همین حالا می‌توانید برای تجربه آن اقدام کنید.

devil eater graphicsبازی Devil Eater با استفاده از انجین یونیتی طراحی شده است و از حیث گرافیکی دارای مدل‌سازی‌های باکیفیت، متنوع و بسیار زیبایی است.

گیم پلی بازی Devil Eater ساختار بسیار ساده اما سرگرم‌ کننده‌ای دارد که می‌توانید با صرف وقت بیشتر، در آن پیشرفت کنید و با اعمال ارتقاهای مختلف برروی شخصیت اصلی، با قدرت بیشتری به مبارزه با نیروهای جهنمی داخل بازی ادامه دهید. کنترل شخصیت اصلی در بازی Devil Eater با استفاده از سه کلید متفاوت انجام می‌شود. دوتا از کلیدها مربوط به استفاده از اسلحه می‌شوند. یکی از آن‌ها شلیک معمولی را انجام می‌دهد و دیگری که با شلیک‌های متعدد شارژ می‌شود، امکان شلیک یک ضربه قدرتی‌تر را مهیا می‌کند. کلید سوم هم مربوط به گارد گرفتن و دفاع در مقابل ضربات دشمن‌ها می‌شود. همانطور که متوجه شدید، در بازی Devil Eater امکان حرکت و جا به جایی وجود ندارد، بلکه این برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت درست در استفاده مناسب از شلیک‌ها و گارد دفاعی‌تان است که به پیروزی شما در مقابل دشمنان جهنمی‌تان کمک می‌کند. در بازی سلاح‌های زیاد و متنوعی تعبیه شده‌اند و با پیشروی بیشتر و جمع‌آوری پول داخل بازی، می‌توانید از فروشگاهی که داخل خود بازی تعبیه شده است، نسبت به تهیه اسلحه‌های قوی‌تر اقدام کنید. همچنین علاوه بر یک اسلحه کمری، می‌توانید سلاحی بزرگتر مانند شاتگان هم تهیه کنید و در میان مبارزات با سوییچ بین سلاح‌هایتان، با تفنگ قوی‌تری که نیازمند دشمن‌های قوی‌تر است، به مبارزه بپردازید. از طرفی دیگر در منوی ارتقاهای درون بازی، قسمتی مربوط به توانایی‌های فردی شخصیت اصلی قرار گرفته است که می‌توانید با ارتقای گزینه‌های موجود در این بخش، توانایی‌های شخصیت اصلی را ارتقا بدهید. علاوه بر سلاح‌ها و گزینه‌های مربوط به ارتقای قدرت مبارزه، می‌توانید ظاهر کاراکتر خود را هم در بخش انتخاب لباس‌ها تغییر دهید و با ظاهرهای متنوع‌تری در مراحل بازی حضور پیدا کنید.

devil eater upgrade menuسیستم ارتقای سلاح‌ها و توانایی‌های شخصیت اصلی در کنار ویژگی تغییر لباس‌ها، از جمله نقاط قوت مهم بازی Devil Eater هستند.

بازی Devil Eater با اینکه عنوانی کوچک و جمع و جور به حساب می‌آید، از حیث تنوع آیتم‌ها در سطح بسیار خوبی قرار دارد. از تنوع سلاح‌ها و لباس‌های شخصیت اصلی که بگذریم، می‌رسیم به دشمن‌های داخل بازی که باز هم خوشبختانه از تنوع خوبی برخوردارند. تنوع دشمنان داخل بازی تنها به ظاهر آن‌ها ختم نمی‌شود و هر یک از آن‌ها با ظاهر و اندازه‌ای متفاوت، سلاح منحصر به فرد و سبک مبارزه مخصوص به خود را دارند. برای مثال دسته‌ای از دشمنان با استفاده از شمشیر به شما حمله می‌کنند و هنگام دفاع در مقابل ضربات شما، اقدام خاصی انجام نمی‌دهند. اما در مقابل، دسته‌ای دیگر وجود دارند که گلوله‌های آتشین پرتاب می‌کنند و دفع ضربات و مقابله با آن‌ها به مراتب سخت‌تر از دیگر دشمنان است. هر چه در بازی بیشتر پیشرفت کنید و آیتم‌ها و سلاح‌های قدرتمندتری خریداری کنید؛ در مقابل، دشمنان‌تان هم لِول‌آپ می‌شوند و از پای در آوردنشان سخت‌تر از قبل می‌شود. همچنین مراحل بازی به گونه‌ای هستند که هر بار پس از کشته شدن شخصیت اصلی، باید از ابتدای مسیر شروع به مبارزه کنید. یا اینکه با رسیدن به نقاط خاصی در مسیر، مرحله را در آنجا ذخیره کنید و پس از مردن دوباره با پرداخت مقداری سکه در ابتدای مسیر، به نقطه‌ای که بازی ذخیره شده است برسید و مبارزه خود را از آنجا آغاز کنید. هر کدام از این نقاط در میان مسیر که امکان ذخیره‌سازی را میسر می‌کنند، دارای باس‌های مربوط به خود هم هستند و باید ابتدا این باس‌ها را که از قضا از تنوع خوبی هم برخوردارند، از میان بردارید. به طور کلی بازی Devil Eater به عنوان یک اثر سرگرم‌کننده و کوچک که آن را در پاره‌ای از وقتتان که از دیگر بازی‌های بزرگ فاصله دارید، تجربه خواهید کرد، امتحان خود را با موفقیت پشت سر می‌گذارد و حداقل ارزش یک بار تجربه توسط خوره‌های بازی‌های موبایل را خواهد داشت.

    دانلود بازی Devil Eater

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.