نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 27 مهر 1397
ساعت 18:00

عرضه Days Gone با دو ماه تاخیر مواجه شد

0 از 5

بنا به اعلام جدید سونی، موعد عرضه بازی مورد انتظار Days Gone باز هم با تاخیر مواجه و حالا در اردیبهشت سال آینده منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در اطلاعیه تازه‌ای، اعلام کرده که انحصاری بعدی پلی‌استیشن 4 یعنی بازی پساآخرالزمانی و جهان‌باز Days Gone، قرار است با دو ماه تاخیر نسبت به تاریخ قبلی عرضه شود. به گفته سونی، این تاخیر از «ماه شلوغ فوریه» به دو ماه جلوتر منتقل می‌شود و استودیو Bend نیز از این فرصت برای پولیش کردن بیشتر بازی استفاده می‌کند.

براساس اعلام قبلی سونی، این بازی قرار بود در ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند) عرضه شود که در اطلاعیه تازه، تاریخ انتشار به ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۹۸) منتقل شده است. سونی در اطلاعیه خود در وبلاگ پلی‌استیشن چنین گفته است:

ما قصد داریم از یک تغییر در زمان عرضه یکی از عناوین موردانتظارمان از استودیو Bend صحبت کنیم. اخیرا تصمیم گرفته شده که موعد عرضه بازی Days Gone را از ماه پرتراکم و شلوغ فوریه به روز ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ انتقال دهیم. گرچه استودیو بند شدیدا مشتاق است که محصول خود را به دست طرفداران برساند ولی تیم سازندگان، حالا از این فرصت استفاده می‌کنند تا Days Gone را بیشتر پولیش کنند.

سونی در اطلاعیه خود به بازه زمانی فوریه به عنوان یکی از ماه‌های شلوغ و پر عرضه اشاره کرده، که به شکل دقیق‌تر حتی روز عرضه قبلی یعنی ۲۲ فوریه نیز درواقع روز عرضه چند بازی بزرگ دیگر از جمله Metro: Exodus، Crackdown 3 و البته Anthem نیز هست. پیرامون بازی Days Gone نیز گفتنی است که این عنوان انحصاری PS4، ابتدا قرار بود در تاریخی نامشخص در همین سال ۲۰۱۸ منتشر شود که البته سونی، چند ماه پیش خبر از تاخیر یک ساله عرضه بازی به سال ۲۰۱۹ را داده بود؛ در ادامه نیز آن‌ها ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ را موعد عرضه نهایی بازی اعلام کردند. باید امیدوار بود که این خبر تاخیر، آخرین مورد از این دست باشد و سونی این عنوان موردانتظار خودش را در موعد مشخص شده منتشر کند.

Days Gone همان‌طور که اشاره شد، حالا قرار است در روز ۶ اردیبهشت ۹۸ برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.