نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 30 مهر 1397
ساعت 08:00

Crackdown 3 در رویداد XO18 قابل بازی خواهد بود

0 از 5

مایکروسافت به تازگی فاش کرده که نسخه قابل بازی Crackdown 3، قرار است در رویداد XO18 در دسترس باشد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ایکس‌باکس مکزیک به تازگی اعلام کرده که بازی موردانتظار Crackdown 3، در جریان رویداد XO18 برای بازی در دسترس خواهد بود. این اطلاعیه از طریق حساب رسمی توییتری و البته به زبان اسپانیایی بود است. شما در ادامه متن این توییت را مشاهده می‌کنید.

بازی Crackdown 3 هم به لیست بازی‌هایی اضافه شد که هنوز منتشر نشدند ولی در XboxFanFest در دسترس خواهد بود.

Crackdown 3 یکی از عناوینی است که طرفداران سال‌هاست منتظر آن هستند اما پس از دمو قابل بازی که در E3 2017 از بازی در دسترس قرار گرفت، این عنوان سرانجام پس از مدت‌ها برای اولین بار است که در XO18 شاهد نمایش بزرگ و جدید خواهد بود؛ رویدادی که در روز ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) و در شهر «مکزیکو سیتی» برگزار می‌شود. کرک داون 3 اولین بار در کنفرانس ایکس‌باکس در E3 2014 معرفی شد و پس از مدت‌ها بی‌خبری، تاخیر خوردن‌های فراوان و شایعات مختلف پیرامون کنسل شدن بازی، درنهایت قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه شود. به طور کلی گرچه سازندگان در طول ساخت این بازی، با مشکلات مختلفی مواجه شدند، ولی به نظر این تاریخ عرضه در سال ۲۰۱۹ بیشتر ناشی از استراتژی مایکروسافت برای اولویت دادن به بازی‌های Third Party است و از این نظر، حضور قابل بازی Crackdown 3 در XO18  چندان سورپرایز کننده نیست.

رویداد XO18 نیز پس از سال‌ها توقف امسال قرار است در مکزیک برگزار شود. با در نظر گرفتن تاریخ عرضه نزدیک این بازی، به نظر این رویداد می‌تواند فرصت عالی برای خودنمایی Crackdown 3 باشد. فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس نیز اخیرا گفته بود که موفق شده به تازگی، نسخه کامل این بازی را تجربه کند. از هر نظر، به نظر می‌رسد این تاریخ عرضه با دفعات قبلی تفاوت دارد و سازندگان در Somo Digital، نسخه کاملی از این بازی را تهیه کرده‌اند.

بازی «کرک داون ۳» قرار است در فوریه 2019 (بهمن ماه) به شکل انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.