نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 01 آبان 1397
ساعت 08:30

نسخه Ultra Limited Edition بازی Devil May Cry 5 معرفی شد

1 از 5

شرکت کپکام از نسخه کالکترز بسیار ویژه بازی Devil May Cry 5 یعنی Ultra Limited Edition رونمایی کرد که قیمتی بین سه تا هشت هزار دلار خواهد داشت.

شرکت کپکام (Capcom) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، از سه نسخه کالکترز بسیار ویژه بازی موردانتظار Devil May Cry 5 با نام Ultra Limited Edition رونمایی کرد که هر کدام، شامل یک مدل اصلی و کپی دقیق از لباس‌ شخصیت‌های نیرو، دانته و وی در بازی می‌شود. نسخه مخصوص شخصیت V با قیمت ۶۰۰ هزار ین (معادل ۵۳۱۸.۳۹ دلار)، نسخه شخصیت نیرو با قیمت ۷۵۰ هزار ین (معادل ۶۶۴۸ دلار) و نسخه آخر که برای پروتاگونیست مجموعه یعنی دانته است با قیمت ۹۰۰ هزار ین (۷۹۷۷.۵۹ دلار) به فروش خواهد رسید.

هر کدام از این کت‌ها برای سیستم اسکن سه بعدی طراحی و تولید شده که در بازی Devil May Cry 5 مورد استفاده قرار گرفته تا نسخه اصلی لباس را تبدیل به یک نسخه دیجیتالی جهت استفاده در بازی کند؛ چیزی شبیه به ضبط حرکت‌ها (Motion Capture) و حالت‌های صورت (Facial Capture). این لباس‌ها حالا به عنوان یک کالای لوکس برای کسانی که سرمایه کافی داشته و آرزو دارند که مثل شخصیت‌های نیرو، دانته و وی لباس بپوشند، در نسخه Ultra Limited Edition بازی Devil May Cry 5 گنجانده شده است. گفتنی است که این لباس‌ها تنها آیتم کلکسیونی موجود در این نسخه‌ها هستند و آیتم دیگری در آن‌ها قرار داده نشده است. همچنین بخشی از لباس‌ها آسیب دیده به نظر می‌رسد که البته اینکار از روز عمد با توجه به محیط بازی ایجاد شده و به عنوان یک ویژگی محسوب می‌شود تا آسیب دیدگی. از دیگر نکاتی که باید بدانید این است که هر کدام از این کت‌ها فقط در یک سایز موجود هستند. شایان به ذکر است که نسخه Ultra Limited Edition به همراه یک نسخه از بازی Devil May Cry 5 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ یا ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

برای تهیه یک نسخه محدود ازران‌تر از عنوان Devil May Cry 5، شما می‌توانید یک نسخه از بازی را در کنار نسخه E-Capcom Limited Edition که شامل یک پیراهن کلاسیک است، با قیمت ۱۱.۸۵۲ ین (معادل ۱۰۵.۰۶ دلار) خریداری نمایید. این پیراهن شامل دو جیب در جلو، عنوان Devil May Cry نوشته شده به صورت شکسته در بالای جیب سمت چپ و لوگو بال‌ها در پشت می‌شود. گفتنی است که خود پیراهن به تنهایی با قیمت ۷.۲۲۲ ین (معادل ۶۴.۰۲ دلار) قابل خریداری است.

در کنار این موارد، جایگزین‌هایی برای کت‌های داخل بازی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. اولین این کت‌ها یک طراحی اورجینال از سوی شینکیرو (Toshiaki Mori) خواهد بود؛ یک تصویرگر که پیش از این با شرکت SNK همکاری داشته و در حال حاضر با شرکت کپکام همکاری می‌کند. به دنبال این کت نیز دو کت دیگر در آینده معرفی خواهد شد؛ یکی طراحی شده توسط تصویرگری به نام «دایگو آیکنو» (Daigo Ikeno) و دومی طراحی شده توسط یک طراح گرافیک به نام «چیکا سانادا» (Chika Sanada). این لباس‌ها برای کسانی که در میان اولین خریداراین بازی از فروشگاه E-Capcom بودند، در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است که شرکت کپکام پاداش‌ دیگری نیز در نظر گرفته که برای پیش‌خریدکنندگان بازی Devil May Cry 5 در دسترس قرار خواهد گرفت؛ این پاداش بسته EX Color Pack نام داشته که رنگ لباس‌های جدیدی برای شخصیت‌های دانته، نیرو، نیکو، تریش، لیدی و دیگر شخصیت‌های فرعی با خود به همراه دارد.

بازی Devil May Cry 5 اولین نسخه در خط داستانی اصلی مجموعه از زمان عرضه Devil May Cry 4 در سال ۲۰۰۸ میلادی، محسوب می‌شود. هر دو شخصیت‌های محبوب دانته و نیرو به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در DMC 5 بازگشته‌اند و به آن‌ها یک شخصیت عجیب جدید به نام V نیز اضافه شده است. داستان بازی‌ سال‌ها بعد از وقایع عنوان Devil May Cry 4 رخ می‌دهد؛ شخصیت نیرو دفتر شکار شیاطین خود را تاسیس کرده و شخصیت‌های دانته و وی نیز برای حل کردن اتفاقات رمزآلودی که در جهان اتفاق میافتد، در حال همکاری هستند.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه شما می‌توانید تصاویر مربوط به هرکدام از آیتم‌های اشاره شده در متن بالا را مشاهده نمایید:

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.