نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 04 آبان 1397
ساعت 19:31

The Elder Scrolls 6 برای این نسل ساخته نخواهد شد

0 از 5

بتسدا تأکید می‌کند که زمان زیادی تا عرضه‌ی نسخه‌ی ششم The Elder Scrolls مانده است

کسانی که چشم‌انتظار The Elder Scrolls 6 هستند باید تا نسل بعد صبر کنند؛ آقای Matt Firor از استودیوی ZeniMax Online، این هفته در گفت‌ و گویی با سایت Gamespot طی مراسم Pax Australia به فاصله‌ی بین انتشار عناوین این شرکت اشاره کرد و توضیح داد:

ساده‌ترین کار این است که به طرز معرفی آن نگاه کنید؛ اول Starfield بود و بعد The Elder Scrolls 6. اگر نگاهی به فاصله‌ی بین انتشار بازی‌های Bethesda Game Studios بیندازید، به این نتیجه می‌رسید که این بازی تا انتشار فاصله‌ی زیادی دارد. مطمئنم تا زمان عرضه‌ی The Elder Scrolls 6، نسل دیگری از کنسول‌ها عرضه شده باشند.

سخنان آقای فیرور، تکرار حرف‌های تاد هاوارد در E3 2018 بود؛ آقای هاوارد گفته بود که بازی هنوز در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و قابل بازی نیست. او همچنین اعلام کرده بود که آن‌ها در حال نزدیک شدن به تکنولوژی موردنیازشان هستند؛ با توجه به این حرف، نسخه‌ی ششم این سری محبوب تا عرضه‌ی Playstation 5 و Xbox 4- یا هر اسمی که قرار است داشته باشند- منتشر نخواهد شد.

با توجه به شایعات، کنسول بعدی سونی سال آینده معرفی و در سال 2020 عرضه خواهد شد و فیل اسپنسر نیز در E3 2018 اعلام کرد که مایکروسافت روی معماری کنسول ایکس‌باکس بعدی تمرکز کرده است.

با توجه به تمام این اطلاعات، The Elder Scrolls 6 در بهترین حالت در سال 2021 عرضه خواهد شد؛ برای اخبار بیشتر درباره‌ی کمپانی بتسدا و آینده‌ی این سری همراه بازی‌مگ باشید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.