نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 21 آبان 1397
ساعت 09:00

[X018] فیل اسپنسر مسئول اصلاح فروشگاه مایکروسافت برای گیمران خواهد بود

0 از 5

"مسئولیت بیشتری در قبال تغییر فروشگاه مایکروسافت برای گیمران برعهده گرفته‌ام"

آقای اسپنسر که قبلا ریاست Xbox را عهده‌دار بود، سال گذشته به سمت معاون اجرایی ارتقاء یافت و به عنوان عضوی از تیم مدیریت ارشد مایکروسافت، مستقیماً با مدیرعامل این کمپانی، آقای ساتیا نادلا در ارتباط است. فیل اسپنسر اشاره کرده که به لطف تأکید آقای نادلا بر اهمیت گیم، این صنعت دیگر نقش جوجه اردک زشت را در کمپانی مایکروسافت ندارد.

بعد از صحبت‌هایش طی مراسم E3 2018، خبری از آقای اسپنسر نبود تا روز گذشته و حضور کوتاهش در مکزیکو سیتی و مراسم X018، که در این مراسم به نکاتی در رابطه با وضعیت گیمینگ روی ویندوز 10 اشاره کرد. ایشان در جواب به سوالی درباره‌ی برنامه‌ی‌های آتی کمپانی، توضیح داد که قصد بهبود فروشگاه مایکروسافت را دارند تا مناسب حال گیمران شود.

به نظرم کلی کار داریم که با ویندوز انجام دهیم؛ من به ویندوز خیلی اهمیت می‌دهم و همه‌ی بازخوردها را در مورد فروشگاهمان شنیده‌ام. من قرار است مسئولیت بیشتری در قبال تغییر فروشگاه مایکروسافت برعهده بگیرم تا آن را مناسب گیمرانی کنم که می‌دانم از ما بهترین‌ها را می‌خواهند. قرار است ماجراجویی لذت‌بخشی باشد!

این اولین باری نیست که آقای اسپنسر درباره‌ی بهبود فروشگاه مایکروسافت صحبت می‌کند؛ ایشان طی مراسم E3 2017 در پاسخ به بازخوردهای منفی نسبت به این سرویس نیز وعده‌هایی داده بود اما تا الان پیشرفت خاصی در آن مشاهده نشده است.

تصمیم او برای وقت گذاشتن بیشتر روی این بخش می‌تواند نشانگر عدم رضایت آن‌ها از نتایج نامطلوب فعلی باشد و این مسئله با خرید استودیوهای InXile و Obsidian جور درمی‌آید، چرا که این دو استودیو رابطه‌ی نزدیکی با PC دارند و مایکروسافت مجبور است برای راضی نگه داشتن طرفداران، ابتدا فروشگاه مایکروسافت را بهبود ببخشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.