نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 29 آبان 1397
ساعت 08:00

احتمال نمایش تریلری جدید از دث استرندینگ در TGA 2018

0 از 5

کارگردان صداگذاری Kojima Productions، اخیرا درباره تریلر تازه‌ای صحبت کرده که مشغول کار روی آن هستند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تا شروع رویداد امسال The Game Awards مدت زمان زیادی باقی نمانده، و این مراسم قرار است در سال ۲۰۱۸ هم مثل دوره‌های قبلی، مملو از خبرهای جدید و نمایش‌های تازه باشد. به علاوه طبق صحبت‌های قبلی، در این رویداد حالا بیش از گذشته شاهد انتشار خبرها از بازی‌های قبلا عرضه شده یا قبلا معرفی شده نیز خواهیم بود. در رویداد امسال، اکثر ناشران و بازی‌سازان بزرگ صنعت گیم حاضر هستند که این شامل بازی‌ساز افسانه‌ای صنعت گیم یعنی «هیدئو کوجیما» نیز می‌شود که البته، گفته شده که او «همیشه به شکلی در این رویداد حضور دارد».

به تازگی Ludvig Forssell، سازنده موسیقی‌متن و کارگردان صداگذاری Kojima Productions، در یک پست توییتری جالب به این موضوع اشاره کرده که «اخیرا Shinya Tsukamoto کارگردان سینمایی ژاپنی نگاهی به تریلر تازه‌ای که روی آن کار می‌کرده انداخته است.» این پست در ادامه با پاسخ Tsukamoto هم مواجه شده که گفته «کار جدید آقای کوجیما واقعا هیجان‌انگیز است».

خوب ... Shinya Tsukamoto به اتاق من سر کار آمد تا یک تریلر را تماشا کند. طبیعتا من آماده نبودم و مجبور شدم به شکل احمقانه‌ای وقت تلف کنم. امیدوارم کار خوبی انجام داده باشم و مثل فن‌بوی‌ها (که واقعا هم هستم) دیده نشده باشم. در هر صورت ممنون که سر زدید.

واقعا از شما ممنونم ! کار جدید آقای کوجیما واقعا هیجان انگیز است.

با توجه به لغو شدن برگزاری رویداد PSX 2018، نمایش تریلر جدید از بازی موردانتظار Death Stranding می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد. البته در صورت حضور فیزیکی کوجیما در این رویداد، نمایش یک تریلر تازه چندان هم سورپرایز کننده به نظر نمی‌رسد. در این زمینه، گفتنی است که دوستی قدیمی کوجیما با مجری این مراسم یعنی Geoff Keighley نیز برای همه طرفداران و فعالان صنعت گیم موضوع شناخته شده‌ای است. در نهایت، باید امیدوار بود که کوجیما در تریلر احتمالی از این بازی پر ابهام، سرانجام اطلاعات شفاف‌تری را از آن به اشتراک بگذارد.

رویداد The Game Awards 2018 قرار است در روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برگزار شود؛ بازی «دث استرندینگ» نیز به عنوان تازه‌ترین پروژه کوجیما، هم‌اکنون به شکل یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 در دست ساخت بوده و تاریخ عرضه آن همچنان نامشخص است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.