نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 30 آبان 1397
ساعت 13:00

Resident Evil 2 توسط تیمی ۸۰۰ نفره از سازندگان ساخته شده است

0 از 5

به تازگی فاش شده که بازی موردانتظار Resident Evil 2، توسط یک تیم بسیار بزرگ و ۸۰۰ نفری ساخته شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس یک برنامه پخش شده در ژاپن، به نظر می‌رسد که بازی Resident Evil 2 گسترده‌ترین پروژه‌ای باشد که کپ‌کام تاکنون روی آن کار کرده است. با توجه به پخش اخیر برنامه Capcom NHK در ژاپن، این کمپانی بازی‌ساز ژاپنی فاش کرده که عنوان شدیدا مورد انتظار و بازسازی شده Resident Evil 2، در مجموع توسط ۸۰۰ توسعه‌دهنده ساخته شده است.

گفتنی است که بزرگی کار این تعداد توسعه‌دهنده روی یک بازی، فقط در قالب مقایسه امکان‌پذیر است و در این زمینه، برای مثال بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که یکی از تحسین‌ شده‌ترین بازی‌های دهه گذشته و با دنیایی بسیار بزرگ عرضه شده بود، توسط تیمی ۵۰۰ نفره ساخته شده بود. این آمار جدید همچنین چهار برابر بزرگ‌تر از تیم سازنده بازی Resident Evil 6 نیز هست. در مجموع، حضور این تعداد بازی‌ساز در قالب یک تیم و برای ساخت یک بازی، تنها می‌تواند نشان‌دهنده بزرگی و اهمیتی باشد که یک بازی AAA برای کمپانی داشته است.

خبر اولیه همان‌طور که اشاره شد، در قالب یک برنامه پخش شده و به زبان ژاپنی منتشر شده است. این گزارش، در ادامه مورد توجه Alex Aniel که درحال حاضر، مشغول تهیه یک کتاب جامع درباره تاریخچه سری Resident Evil هم هست نیز قرار گرفته است. شما در ادامه این پست توییتری Aniel را نیز مشاهده می‌کنید.

مهم‌ترین نکته‌ای که در برنامه پخش شده Capcom NHK در هفته گذشته مشخص شد، این بود که هشتصد نفر برای ساخت نسخه ریمیک رزیدنت اویل 2 کار می‌کنند. این تعداد هم شامل برنامه‌نویسان، طراحان، مدل‌ها، بازیگران mo-cap و دیگران است. این تعداد حدود ۶۰۰ نفر بیشتر از تیمی است که برای ساخت بازی رزیدنت اویل 6 کار می‌کردند.

ساخت نسخه ریمیک بازی Resident Evil 2 اولین بار در سال ۲۰۱۵ تایید شد و این پروژه، از همان ابتدا اعلام شد که نه به عنوان یک نسخه ریمستر برای بازی اورجینال، بلکه یک بازسازی کامل از آن خواهد بود. این گزارش‌ها، در نهایت در E3 2018 به رونمایی رسمی از بازی منتهی شد. از آن زمان تاکنون، تریلرها، نمایش‌ها و اطلاعات تکمیلی که توسط کپ‌کام از این بازی منتشر شده، همگی نشان از بزرگ بودن این پروژه داشتند، و فاش شدن حضور یک تیم ۸۰۰ نفری در روند ساخت این بازی نیز تایید کننده این موضوع است.

بازی Resident Evil 2 قرار است در روز ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.