نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 آذر 1397
ساعت 08:00

افزایش ارزش امتیازهای مهارت در Assassin’s Creed Odyssey

0 از 5

یوبی‌سافت اخیرا درباره مشکلات و مسائلی که پس از آپدیت 1.0.7 بازی Assassin’s Creed Odyssey ایجاد شده شفاف‌سازی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در آپدیت اخیری که برای بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرد، حداکثر ظرفیت سطح را از ۵۰ به ۷۰ افزایش داد، که حالا باعث شده دریافت امتیازات XP برای آن دسته از بازیکنانی که به سطح ۵۰ رسیده بودند معنی‌دارتر شود. نکته مهم برای این دسته از بازیکنان این بود، که امتیازات XP دریافتی در بازی که تا قبل از آپدیت عملا کاربردی نداشتند، تبدیل به امتیاز مهارت (Ability Point) شود. به این ترتیب یوبی‌سافت در قبال امتیازات سوخت شده، به همه بازیکنان تعداد یکسانی امتیاز مهارت اختصاص داد و خبری از افزایش سطح نبود. دریافت امتیاز مهارت گرچه با استقبال مواجه شد، ولی تاثیر نداشتن امتیازات سوخت شده در افزایش سطح با اعتراض برخی هم مواجه شد که یوبی‌سافت، اخیرا در این رابطه شفاف‌سازی کرده است.

یوبی‌سافت که این پست را در Reddit ارسال کرده، ابتدا به آن دسته از بازیکنان که نیاز چندانی به امتیاز مهارت ندارند و مهارت خاصی نمانده که قصد خرج کردن امتیاز برای آن را داشته باشند، وعده داده که سازندگان مشغول کار روی ویژگی هستند که به زودی عرضه می‌شود، و این قبیل مشکلات را برطرف می‌کند.

برای آن دسته از بازیکنان که نمی‌دانند با این امتیازات مهارت چه کاری انجام دهند یک سورپرایز کوچک داریم، ما روی یک ویژگی جدید کار می‌کنیم که باعث می‌شود ارزش امتیازات مهارت بسیار بیشتر از حالت فعلی شود.

یوبی‌سافت سپس توضیح داده که چرا همه بازیکنان سطح ۵۰ با هر میزان امتیاز XP سوخت شده، به جای محاسبه دقیق امتیازات و تبدیل به تعداد متناسبی امتیاز، یک مقدار یکسان امتیاز مهارت دریافت کرده‌اند.

در اینجا یک راه دقیق و مناسب وجود نداشت تا همه امتیازات سوخت شده تبدیل به امتیاز مهارت شوند. پس ما تصمیم گرفتیم به همه بازیکنانی که تا قبل از آپدیت 1.0.7 به سطح ۵۰ رسیده بودند، حداکثر تعداد امتیازات مهارت (۸ امتیاز) اختصاص دهیم. اعتقاد داشتیم که در آن شرایط، این بهترین تصمیمی بود که می‌شد در قبال بازیکنان سطح بالای خودمان بگیریم.

یوبی‌سافت همچنین به دو مشکل که برای Engrave کردن سلاح‌های بالاتر از سطح 50 ایجاد شده، که ظاهرا بعد از آپگریدها شاهد کاهش ارزش perk ها می‌شوند و همچنین قدرت تیرهای سمی و آتشی که به درستی و متناسب با سطح محاسبه نمی‌شوند نیز توضیح داده است. در این ارتباط، یوبی‌سافت اشاره کرده که مشکل اول، در ارتباط با یک مشکل نمایش اعداد است و در گیم‌پلی به درستی محاسبه می‌شوند. با این حال مشکل دوم و عدم محاسبه درست قدرت آن مدل تیرها، توسط سازندگان شناسایی شده و هر دو این موارد در آپدیت بعدی فیکس می‌شود.

بازی «اساسینز کرید اودیسه»، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی در بازی‌مگ، به قلم «فردین باقریان» را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.