نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 آذر 1397
ساعت 16:00

راهیابی Shadow of the Tomb Raider به مک‌اواس و لینوکس

4 از 5

اسکوئر انیکس اعلام کرده که بازی Shadow of the Tomb Raider، در سال ۲۰۱۹ به macOS و Linux هم راه پیدا می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ لارا کرافت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کاراکترهای نمادین در صنعت گیم، چند ماه پیش در بازی Shadow of the Tomb Raider به آخرین مرحله از ماجراجویی خود از زمان نوسازی این سری از سال ۲۰۱۳ رسید؛ بازی که برخلاف دو عنوان قبلی، توسط تیم بازی‌ساز دیگری ساخته شد و در مجموع هم با بازخوردهای متوسطی از جانب منتقدین و طرفداران مواجه گردید. در این زمینه، اخیرا فاش شده که بازی قرار است در سال ۲۰۱۹ نسخه مخصوصی هم برای پلتفرم‌های مبتنی بر لینوکس و macOS دریافت کند.

اسکوئر انیکس این گزارش را در قالب نمایش یک تریلر تازه منتشر کرده، و مشخص می‌شود که استودیو Feral Interactive وظیفه پورت کردن بازی برای لینوکس و macOS را برعهده دارد. این البته خبر سورپرایز کننده‌ای هم نیست و همین تیم، قبلا هر دو بازی Tomb Raider (2013) و نسخه دنباله یعنی Rise of the Tomb Raider را نیز برای همین دو سیستم‌عامل تهیه کرده بودند. همان‌طور که اشاره شد، این خبر همراه با انتشار یک تیزر جدید از بازی منتشر شده که در ادامه، می‌توانید آن را نیز مشاهده کنید.

لارا کرافت در جدیدترین ماجراجویی خود در Shadow of the Tomb Raider، با وقوع یک سری حوادث آخرالزمانی مایایی مواجه می‌شود که تاثیر اعمال خودش در وقایع، باعث پیدا شدن چالش‌های بسیار بزرگ‌تری در طول ماجراجویی او می‌شود. دنیای بزرگ‌تر، تجهیزات و مکانیک‌های بیشتر و تم تاریک‌تر داستانی نیز از دیگر ویژگی‌های بازی هستند.

بازی Shadow of the Tomb Raider هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و براساس این گزارش، در سال ۲۰۱۹ به پلتفرم‌های مبتنی بر لینوکس و macOS نیز راه پیدا می‌کند. شما همچنین می‌توانید به مناسبت عرضه این بازی، با سرگذشت و شخصیت لارا کرافت نیز بیشتر در بازی مگ آشنا شوید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.