نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 آذر 1397
ساعت 16:00

Super Smash Bros. Ultimate و ثبت یک رکورد تازه در تاریخ نینتندو سوییچ

0 از 5

بنا به اعلام نینتندو، Super Smash Bros. Ultimate حالا رکورددار تعداد پیش خرید در تاریخ پلتفرم سوییچ شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Super Smash Bros. Ultimate موردانتظارترین عنوان حال حاضر برای طرفداران نینتندو است. این بازی که اولین بار در E3 2018 رونمایی و به یکی از بمب‌های خبری آن رویداد تبدیل شد، قرار هم هست که تا چند هفته دیگر، به شکل انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شود. درباره اینکه این بازی تا چه میزان مورد انتظار طرفداران است، نینتندو اخیرا براساس اطلاعات و تیزری که در حساب رسمی بازی در توییتر منتشر کرده، فاش کرده که Super Smash Bros. Ultimate حالا رکورددار تعداد پیش خرید در تاریخ پلتفرم سوییچ شده است. این عنوان هم، البته همراه با یک رکورد دیگر نیز بوده که این بازی را به بیشترین نسخه پیش خرید شده از یک سری Smash Bros تبدیل می‌کند.

هر دو این رکوردها، آمارهایی خیره‌کننده محسوب می‌شوند و این هم با در نظر گرفتن این حقیقت است، که بازی Super Smash Bros. Brawl محصول سال ۲۰۰۸، تاکنون به عنوان یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های تاریخ در روز عرضه (در بین همه پلتفرم‌ها) مطرح بود، و از طرف دیگر نینتندو سوییچ هم تاکنون، شاهد عرضه عناوین شدیدا موردانتظار دیگری از جمله Super Mario Odyssey و Pokemon Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee! هم بوده، که باعث می‌شود ثبت چنین رکوردی برای بازی جدید Super Smash Bros تحسین‌برانگیز به نظر برسد. همچنین اگر Pokemon را واقعا هم به عنوان یک مجموعه غیر نینتندویی در نظر بگیریم، Super Smash Bros. Ultimate می‌تواند حتی لقب بازی با بیشترین پیش خرید در کل تاریخ نینتندو را هم در اختیار خودش بداند.

پیرامون این بازی، گزارش‌ها بعد از برگزاری E3 2018 که عناوین بسیار بزرگی هم در آن معرفی شد، نشان می‌داد که Super Smash Bros. Ultimate عنوانی بوده که کاربران توییتر بیشتر از هر بازی دیگری در E3 درباره آن صحبت کرده بودند. این بازی که با حدود ۶۶ کاراکتر، بیشترین شخصیت قابل انتخاب در تاریخ سری را هم در فهرست خودش دارد، قرار است در روز ۷ دسامبر (۱۶ آذر) به شکل انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر شود. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش این بازی به قلم «محمد حسین بطحایی» را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.