نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 آذر 1397
ساعت 09:00

پیدا شدن باگ نامیرا شدن در Fallout 76

5 از 5

پیدا شدن یک باگ مخفی در Fallout 76، باعث نامیرا شدن یکی از بازیکنان شده که حالا آرزویی در این بازی جز مردن ندارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی بازیکنان بازی پر از باگ و گلیچ Fallout 76، گزارش کرده که درحال حاضر تنها آرزویش از گشت و گذار در دنیای این بازی، پیدا کردن راهی برای مردن است. این بازیکن که با نام Brogadyn به شرح وضعیتش از طریق Reddit پرداخته گفته که به دلیل پیدا شدن نوعی باگ، حالا قدرت نامیرا بودن (God Mode) پیدا کرده و بدون توجه به اینکه بازیکن چه روش‌هایی را برای مردن طی کرده، او به هیچ عنوان موفق نشده بمیرد یا کشته شود. در این زمینه، او دقیقا فاش نکرده که چطور این قابلیت را پیدا کرده ولی با در نظر گرفتن اینکه ویژگی برخلاف خواست او پیدا شده و هیچ راهی هم برای غیرفعال کردن آن پیدا نشده، مشخصا شامل حال یک باگ مخفی اما بزرگ بوده است.

در ذکر اینکه چه روش‌هایی برای رسیدن به آرزوی مرگ امتحان شده، در یکی از بخش‌ها چنین گفته شده است:

[کاراکتر من] می‌تواند برخورد و یک انفجار هسته‌ای را درست روی صورتش تجربه کند و باز هم کاملا سالم باشد! ... به معنای واقعی کلمه اینجا حتی اگر خودم هم بخواهم نیز هیچ روشی وجود ندارد که شخصیت بمیرد. چیزی که در حال حاضر به آرزوی من تبدیل شده است.

Brogadyn که گفته تاکنون از درگیری و کشتن سایر بازیکنان به خاطر داشتن چنین قدرت ناخواسته‌ای خودداری کرده، در ادامه به این نکته اشاره کرده که قرار گرفتن در این وضعیت ناشی از یک باگ است:

فکر می‌کنم بتوانم موفق شوم که وضعیت فعلی را براساس موقعیت‌هایی که پیش آمد دوباره ایجاد کنم.

با در نظر گرفتن ماهیت بازی در یک دنیای اشتراکی، پیدا شدن چنین باگی که می‌تواند کاملا شرایط را در حالت‌های PvP و PvE تحت تاثیر قرار دهد، بسیار خطرناک به نظر می‌رسد. این کاربر در قسمتی دیگر از صحبت‌هایش، گفته که سعی کرده با Bethesda تماس بگیرد و درخواست بازگرداندن حالت معمول را داده است، ولی ظاهرا حتی سازندگان نیز در رفع این مشکل ناکام بوده‌اند:

به نظر می‌رسد که حتی Bethesda هم نتوانسته کاراکتر من را برای من بکشد، یا حداقل در این زمینه چیزی به من در تیکت‌هایی که خواهش می‌کردم انجامش بدهند گفته نشده است.

در این رابطه بتزدا اخیرا در یک پست دیگر در ردیت، به وجود این باگ اشاره کرده و خواسته تا کاربرانی که این شرایط را تجربه کردند اطلاعات بیشتری در اختیار آن‌ها بگذارند. در هر صورت و فارغ از تلاش بتزدا برای پیگیری و رفع این باگ، این استودیو Fallout 76 را در یک وضعیت بسیار ناپایدار و مملو از باگ و گلیچ عرضه کرد، که برای رفع مشکلات جاری آن، تاکنون دو آپدیت بیش از ۴۵ گیگابایت نیز منتشر کرده است.

بازی «فال‌اوت 76» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی بازی Fallout 76 به قلم «محمدجواد فرج‌الهی» را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.