نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 08 آذر 1397
ساعت 18:00

فروش فوق‌العاده کنسول نینتندو سوئیچ در جریان تعطیلات روز شکرگزاری

0 از 5

شرکت نینتندو به رکورد فروش ۲۵۰ میلیون دلاری محصولات خود در کشور آمریکا شمالی در جریان تعطیلات روز شکرگزاری دست پیدا کرد.

کنسول نینتندو سوئیچ در میان یکی از پرفروش‌ترین محصولات تعطیلات روز شکرگزاری قرار داشت. طبق در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و گزارش شرکت نینتندو، این کنسول نه تنها به بهترین هفته فروش تاریخ خود در آمریکا شمالی دست پیدا کرد، بلکه تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول تاریخ نینتندو در آمریکا شمالی، در بازه زمانی روز شکرگزاری تا سایبر ماندی، شد. طبق گزارش Adobe Analytics، این کنسول همچنین پرفروش‌ترین محصول حوزه بازی‌های ویدیویی و یکی از پرفروش‌ترین محصولات خریداری شده به صورت آنلاین در این پنج روز بوده است. به طور کلی کنسول نینتندو سوئیچ از زمان عرضه در سال گذشته میلادی تاکنون، توانسته بیش از ۸.۲ میلیون عدد فروش کند.

طبق آمار و ارقام فروش شرکت نینتندو، حدود ۲۵۰ میلیون دلار از محصولات این شرکت ژاپنی بین روز‌های شکرگزاری تا جمعه سیاه به فروش رفته است؛ این رقم شامل کنسول‌های بازی کلاسیک و امروزی در کنار بازی‌های ویدیویی می‌شود. جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Pokemon یعنی Pokemon: Let’s Go Pikachu! and Eevee از زمان عرضه در اوایل ماه جاری تاکنون، به فروش بیش از ۱.۵ میلیون نسخه‌ای در آمریکا شمالی دست پیدا کرده است. بازی Super Mario Party نیز که اوایل ماه گذشته میلادی عرضه شد، تاکنون توانسته بیش از یک میلیون نسخه فروش کند که رکورد سریع‌ترین فروش سری Mario Party را برای این عنوان به ارمغان آورده است.

تعطیات هفته گذشته برای دستگاه‌های سری 3DS و Classic Edition شرکت نینتندو نیز بسیار عالی سپری شد. کنسول‌های خانواده 3DS به فروش کلی ۲۲ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کردند. کنسول The Super NES Classic Edition به رکورد فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای رسید و کنسول NES Classic نیز از تعداد فروش دو میلیون نسخه‌ای عبور کرد. در ادامه شما می‌توانید لیست کاملی از رکورد‌هایی که شرکت نینتندو در طی تعطیلات روز شکرگزاری به آن‌ها دست پیدا کرد را مشاهده نمایید:

نینتندو سوئیچ

  • فروش کنسول نینتندو سوئیچ در این تعطیلات نسبت به همین بازه در سال ۲۰۱۷ میلادی، ۱۱۵ درصد رشد کرد.
  • فروش کلی نینتندو سوئیچ که در حال رسیدن به دومین تعطیلات کریسمس خود است، از ۸.۲ میلیون نسخه عبور کرد.
  • فروش بازی‌های انحصاری، با احتساب فروش دیجیتالی، در بازه ۲۲ تا ۲۶ نوامبر نزدیک به یک میلیون نسخه بوده است؛ رشد ۷۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی در همین بازه زمانی.
  • فروش ۱.۵ میلیون نسخه‌ای بازی Pokémon: Let’s Go, Pikachu! and Pokémon: Let’s Go, Eevee در آمریکا شمالی، از زمان عرضه در ماه نوامبر تاکنون
  • فروش کلی بازی Super Mario Party در آمریکا شمالی، از یک میلیون نسخه عبور کرد و رکورد سریع‌ترین فروش سری Mario Party را به بازی اختصاص داد. همچنین این بازی، پنجمین بازی انحصاری نینتندو سوئیچ است که به فروش یک میلیون نسخه‌ای در آمریکا شمالی دست پیدا می‌کند و در کنار بازی‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Mario Kart 8 Deluxe، Super Mario Odyssey و Splatoon 2 قرار می‌گیرد.

نینتندو 3DS

  • به لطف فروش فوق‌العاده بین روز شکرگزاری تا سایبر ماندی، فروش کلی کنسول‌های خانواده 3DS به ۲۲ میلیون نسخه رسید.
  • فروش کلی بازی‌های Pokémon Ultra Sun و Pokémon Ultra Moon بعد از گذشت حدود ۱۲ ماه از عرضه، در مجموع به ۲.۲ میلیون نسخه رسید.

کنسول‌های کلاسیک

  • فروش کلی کنسول Super Nintendo Entertainment System: Super NES Classic Edition به لطف تعطیلات هفته گذشته، از ۲.۵ میلیون نسخه عبور کرد.
  • فروش کلی کنسول Nintendo Entertainment System: NES Classic Edition نیز به ۲ میلیون نسخه رسید.

 بازی انحصاری بزرگ بعدی شرکت نینتندو، عنوان Super Smash Bros. Ultimate است که در تاریخ ۱۶ام آذرماه ۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. این بازی توانسته رکورد بیشترین پیش‌خرید برای یک بازی روی کنسول Switch و همچنین بیشترین پیش‌خرید یک بازی از سری Super Smash Bros را به نام خود ثبت کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.