نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 08 آذر 1397
ساعت 15:00

نسخه کالکترز بازی Devil May Cry 5 در آمازون لیست شد

0 از 5

نسخه کالکترز بازی Devil May Cry 5 با قیمت ۱۵۰ دلار در وب‌سایت آمازون لیست شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نسخه ویژه Collector’s Edition بازی Devil May Cry 5 در وب‌سایت فروشگاه آمازون با قیمت ۱۵۰ دلار برای آمریکا شمالی لیست شد. این نسخه قرار است در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۸) منتشر شود و علاقه‌مندان از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به پیش‌خرید آن برای کنسول پلی‌استیشن ۴ یا ایکس‌باکس وان خود اقدام کنند. محتویات نسخه کلکترز بازی شامل نسخه دیلاس بازی Devil May Cry 5 در کنار کتاب هنری و نوشته‌هایی از میزکار شخصیت نیکو، یک برچسب و پین، یک پوستر ویژه در ابعاد ۱۱ در ۱۷ اینچ از جنس پارچه و از همه مهم‌تر، مدل کوچک‌تر از خودرو ون نیکو می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این نسخه از بازی را مشاهده نمایید:

چندی پیش از نسخه Ultra Limited Editions بازی «دویل می کرای ۵» رونمایی شد که قیمتی بین ۵۳۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار دارد و فقط در سه نسخه موجود است. هر کدام از این نسخه‌ها نیز شامل یکی از لباس‌های واقعی شخصیت‌های نیرو، دانته و وی در کنار یک نسخه از بازی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان می‌شود.

بازی Devil May Cry 5 اولین نسخه در خط داستانی اصلی مجموعه از زمان عرضه Devil May Cry 4 در سال ۲۰۰۸ میلادی، محسوب می‌شود. هر دو شخصیت‌های محبوب دانته و نیرو به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در DMC 5 بازگشته‌اند و به آن‌ها یک شخصیت عجیب جدید به نام V نیز اضافه شده است. داستان بازی‌ سال‌ها بعد از وقایع عنوان Devil May Cry 4 رخ می‌دهد؛ نیرو دفتر شکار شیاطین خود را تاسیس کرده و دانته و وی نیز در حال همکاری برای حل اتفاقات رمزآلودی که در سراسر جهان رخ می‌دهد، هستند.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.