نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 آذر 1397
ساعت 14:00

به نظر Ada در Resident Evil 2 یک شخصیت قابل بازی است

5 از 5

به تازگی مجموعه تصاویر تازه‌ای از بازی Resident Evil 2 منتشر شده که Ada Wong را به عنوان شخصیت قابل بازی نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Resident Evil 2 براساس نمایش‌هایی که تاکنون داشته، به نظر می‌رسد که دقیقا همان چیزی خواهد بود که طرفداران سری «رزیدنت اویل» و ژانر «وحشت-بقا» منتظرش بودند. این بازی، تا زمان عرضه فاصله خیلی زیادی هم ندارد و حدود دو ماه دیگر منتشر می‌شود. درحالی که بازیکنان تا آن زمان صبر پیشه می‌کنند، کپ‌کام نیز در این فاصله اقدام به نمایش کلیپ‌ها و تصاویر مختلفی از این عنوان مورد انتظار می‌کند. در جدیدترین اقدامات از این دست، اخیرا مجموعه تصاویری منتشر شده که در موارد جدید، ما شاهد شخصیت Ada Wong در استایل و لباس اورجینال این شخصیت در بازی Resident Evil 2 کلاسیک هستیم. نکته مهم‌تر این است که در یکی از این تصاویر، این شخصیت ظاهرا به عنوان شخصیت قابل بازی توسط بازیکن نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر اخیرا انتشار یافته از بازی را نیز مشاهده کنید.

به شکل مشخص در تصویر ششم، شخصیت Ada Wong به عنوان یک کاراکتر قابل بازی دیده می‌شود که درحال هدف‌گیری و مبارزه با زامبی‌ها است. کیفیت کلی این تصاویر نیز درست مثل نمایش‌های بازی بسیار واقع‌گرایانه هستند، که این موضوع به خاطر استفاده سازندگان بازی از موتور بازیسازی جدید RE Engine است. در این تصاویر، کاراکتر Ada با لباس اورجینال خود و همچنین اورکت روشن که تصاویر آن قبلا هم منتشر شده بود نیز دیده می‌شود. Leon، Claire و به نظر Kendo (اسلحه فروش نگون‌بخت در بازی کلاسیک رزیدنت اویل 2) نیز از دیگر شخصیت‌هایی هستند که در این تصاویر مشاهده می‌کنیم.

پیرامون لباس Ada، از زمانی که این شخصیت با یک اورکت روشن در نسخه جدید بازی رونمایی شد، بازیکنان زیادی در جوامع طرفداری از اینکه این کاراکتر همراه با لباس اورجینال و نمادین خودش ظاهر نشود اظهار نگرانی کرده بودند. مشخص شدن اینکه این کاراکتر از همان لباس‌های اورجینال هم در بازی استفاده می‌کند، و همچنین تایید وجود لباس‌های کلاسیک Leon و Claire در این بازی، Resident Evil 2 را بیش از پیش نوستالژیک می‌کند. بازی Resident Evil 2 قرار است در روز ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.