نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 آذر 1397
ساعت 16:00

Ancestors: The Humankind Odyssey در TGA 2018 حضور دارد

0 از 5

بنا به اعلام استودیو Panache، بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در جریان مراسم The Game Awards 2018 حاضر خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که Ancestors: The Humankind Odyssey، بازی سوم شخص، جهان‌باز و در سبک تاریخی که توسط خالق سری بازی Assassin’s Creed ساخته می‌شود، قرار است یکی از بازی‌هایی باشد که در The Game Awards 2018 حضور دارد.

این خبر اولین بار از طریق حساب رسمی توییتری Panache Digital Games، استودیو سازنده این بازی منتشر شده است؛ استودیویی که «پاتریس دیزلیت» خالق سری «اساسینز کرید» و کارگردان بازی‌های اول و دوم این مجموعه، پس از خروج از کمپانی یوبی‌سافت تاسیس کرده است. بازی Ancestors اولین بار در E3 2015 معرفی شد و در طول چند سال گذشته، در مواردی از جمله Reboot Develop 2017 هم در رویدادهای مرتبط با بازی‌های ویدیویی حضور داشته است. با گفته سازندگان، «این بازی، بازیکنان را به ۱۰ میلیون سال قبل به دنیای زیبا و در عین حال وحشی و بی رحم آن دوره آفریقا می‌برد، تا در این محیط گردش کرده، قبیله خودشان را گسترش دهند و روند تکاملی خودشان را دنبال کنند». Panache این وعده را هم داده که در TGA 2018، یک رویداد لایواستریم اختصاصی نیز برای نمایش‌های بیشتر از گیم‌پلی وجود خواهد داشت.

حالا وقت آن رسیده تا بازی Ancestors از سایه بیرون بیاید. این هفته مراسم The Game Awards را از طریق لایواستریم گیم‌اسپات تماشا کنید، پس از پایان نمایش منتظر یک نمایش گیم‌پلی اضافی همراه با Patrice Désilets باشید.

بازی Ancestors، توسط یک تیم خصوصی و کوچک به کارگردانی خالق سری بازی‌های Assassin’s Creed ساخته می‌شود. این بازی در اوایل رونمایی، به عنوان یک تجربه بدون خشونت، از طریق یک چرخه اپیزودیک معرفی شده بود. با این حال با گذشت زمان، روند ساخت این بازی دگرگون شد و حالا از یک بازی اپیزودیک و کوچک، به یک بازی کامل، غیر اپیزودیک و جهان‌باز تبدیل شده است. گفتنی است که ناشر این بازی، Private Division به عنوان زیرمجموعه کمپانی Take-Two است که با استودیوهای مستقل و ایندی همکاری می‌کند.

پیرامون رویداد شدیدا موردانتظار The Game Awards 2018، پیش از این در بازی مگ خواندید که یک گروه موسیقی قرار است اجرای زنده‌ای از بازی Devil may Cry 5 داشته باشد. به علاوه، جف کیلی مجری این رویداد اخیرا حضور و اجرای «هانس زیمر» نوازنده و موسیقی‌دان مشهور هالیوودی در این مراسم را نیز تایید کرده است. The Game Awards 2018 دو روز دیگر در ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برگزار می‌شود، شما می‌توانید فهرست کامل نامزدهای کسب جوایز بازی برتر در این مراسم و همچنین پیش‌بینی‌ها درباره بازی‌های انتخابی را نیز در بازی‌مگ مشاهده کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.