نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 13 آذر 1397
ساعت 14:43

صبحت‌های هیدتاکا میازاکی درباره‌ی Bloodborne II

5 از 5

رئیس FromSoftware درباره‌ی احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی دوم بلادبورن صحبت می‌کند

مدت زیادی از عرضه‌ی عنوان Bloodborne استودیوی فرام‌‌سافتور می‌گذرد و طرفداران مشتاق بازگشت به دنیای خونین و بی‌رحم آن هستند. آخرین ساخته‌ی این استودیو، Deraciné، پر است ارجاع و اشاره به این بازی و طرفداران را به سوال درباره‌ی آن‌ها و احتمال ساخته شدن دنباله‌‌‌ای واداشته است.

آقای میازاکی در گفت‌وگویی با وب‌سایت اسپانیایی Xataka، درباره‌ی عرضه‌ نسخه‌ی دوم بلادبورن اعلام کرد که در جایگاهی نیست که بتواند درباره‌ی آن چیزی بگوید؛ از آن‌جایی که او احتمال ساخته شدن آن‌ را رد نکرد، می‌توان امیدوار بود که چیزی پشت درهای بسته مشغول ساخت است.

این سوال آخر از طرف یکی از طرفداران است و شما می‌توانید با بله یا خیر آن را جواب بدهید؛ حاوی اسپویلر نیز هست. در Deraciné، دخترک مریض که Yuliya نام دارد صاحب چند اسباب‌بازیست که مربوط به بلادبورن هستند. اسم دوستانش مثل Laurent و German نیز اشاره به بلادبورن دارند، و حتی کتاب‌هایی که می‌خوانند؛ آیا بلادبورن هذیان‌های یک دخترک درحال مرگ است؟

[آقای میازاکی و یاسوهیرو کیتائو، مدیر بخش تبلیغات و ارتباطات شرکت شروع می‌کنند به خندیدن و پس از مکالمه‌ای کوتاه پاسخ می‌دهند.]

خب، بله! حقیقتش این است که این دقیقاً همان بحثیست که من با تیمم داشتم، بحثی که هنگام توسعه‌ی بازی داشتیم چون ایستراگ‌های (Easter Egg) زیادی در آن وجود دارند...اما این ایستراگ‌ها به تنهایی نشانه‌ی این نیستند که ما قرار است بلادبورن 2 را عرضه کنیم. من در جایگاهی نیستم که درباره‌ی ساخت بلادبورن II صحبت کنم، ولی ما عاشق بلادبورن هستیم؛ به همین خاطر است که این ایستراگ‌های اینقدر کنجکاوی همه را برانگیخته‌اند. تکرار می‌کنم که این اشاره به بلادبورن II نیست، فقط موضوعیست که بین خودمان و بخاطر علاقه‌یمان به بلادبورن بررسی کردیم.

با توجه به پنج ساله بودن نسل حاضر کنسولی و قریب‌الوقوع بودن نسل بعدی، احتمال دارد دلیل سکوت آقای میازاکی، توسعه‌ی بلادبورن 2 برای پلی‌استیشن بعدی باشد. برای دنبال کردن اخبار مربوط به پروژه‌ی بعدی FromSoftware همراه بازی‌مگ باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.