نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 آبان 1402
ساعت 11:00

مراحل ساخت Elden Ring: Shadow of the Erdtree به خوبی پیش می رود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو فرام‌سافتور در اوایل سال 2023 بود که رسما به شایعات پایان داد و خبر ساخت یک بسته الحاقی بزرگ برای Elden Ring را تایید کرد. این بسته که با عنوان Shadow of the Erdtree معرفی شده، درواقع یک محتوای اکسپنشن و پولی است که همچنان درحال ساخت است و تاریخ عرضه مشخصی هم ندارد. پیرامون این بسته الحاقی، اخیرا Kadokawa Corporation به عنوان شرکت مالک FromSoftware گزارش مالی تازه‌ای منتشر کرده و توضیحات مختصری را درباره پروژه داده است.

شرکت مالک FromSoftware، به تازگی در جلسه پرسش و پاسخ گزارش مالی اخیر خود در این رابطه گفته که «ما درحال حاضر با جدیت مشغول ساخت این DLC برای Elden Ring هستیم و گرچه هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکردیم، ولی مراحل توسعه این پروژه به خوبی در حال پیشرفت است.» گفتنی است که براساس یک گزارش قبلی از همین شرکت، Kadokawa پیش‌تر اعلام کرده بود که انتظار دارد عرضه Shadow of the Erdtree پس از پایان سال مالی کنونی (پس از آوریل 2024 / فروردین 1403) اتفاق بیافتد.

پیرامون فرام‌سافتور، اخیرا خبری هم منتشر شد که فاش می‌کرد شرکت به دنبال استخدام بازیسازان بیشتر برای کار در چندین پروژه در دست ساخت است.

بازی Elden Ring در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. گفتنی است که این بازی طبق آمارها تا پایان ماه مارس موفق به فروش 20٫5 میلیون نسخه شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.