نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 آبان 1402
ساعت 09:00

Far Cry 6 دیگر محتوا و آپدیت جدید دریافت نمی کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اعلام کرده که جدیدترین نسخه از سری بازی اکشن و شوتر اول شخص فار کرای یعنی Far Cry 6، از این پس شاهد دریافت آپدیت یا محتوای جدید نخواهد بود. گفتنی است که این خبر از طریق حساب رسمی سری در شبکه اجتماعی X منتشر شده و شرکت البته تایید کرده که تمامی سرویس‌های آنلاین بازی به کار خود ادامه خواهند داد. این بازی حدود دو سال پیش عرضه شد و تاکنون آپدیت‌ها و محتواهای مختلفی هم دریافت کرده است. اعلام این تصمیم، احتمالا با هدف آزاد شدن زمان برای تیم توسعه بازی و شروع کار آن‌ها روی عناوین دیگر، از جمله نسخه بعدی همین سری بوده است.

پیرامون نسخه بعدی سری فارکرای، البته تاکنون چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است، با این حال برخی شایعات و درزهای خبری به دنبال شدن همزمان دو پروژه اشاره داشتند. در این شایعات، گفته شده که یکی از بازی‌های درحال کار این سری مربوط به نسخه اصلی و جدید Far Cry و دیگری نیز به صورت یک بازی فرعی و چندنفره از نوع extraction خواهد بود. در یکی از شایعات جالب پیرامون نسخه بعدی سری یعنی Far Cry 7، به روند داستانی غیرخطی و منحصر به فردی برای این بازی هم اشاره شده است؛ در این رابطه ظاهرا بازی یک محدودیت زمانی مقابل بازیکن قرار می‌دهد تا برای نجات برخی اعضای خانواده تلاش کند. در اینجا نیز بازیکن می‌تواند به هر ترتیب مراحل نجات را انتخاب و تکمیل کند. پیرامون این بازی، برخی شایعات به عرضه پاییز 2025 اشاره داشته‌اند.

بازی Far Cry 6 در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید بررسی این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.