نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 آبان 1402
ساعت 09:00

FromSoftware به دنبال جذب نیرو برای چندین پروژه جدید است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو ژاپنی FromSoftware یکی از تیم‌های پرکار چند سال اخیر است که دو بازی تحسین‌شده Elden Ring و Armored Core 6: Fires of Rubicon را در فاصله‌ای دو ساله عرضه کرده است. با توجه به اقبال گسترده طرفداران از عناوین مختلف این استودیو ژاپنی، جای تعجبی نیست اگر بدانیم آن‌ها چندین پروژه در دست ساخت دیگر را نیز دنبال می‌کنند.

با توجه به یک گزارش تازه، شرکت فرام‌سافتور به دنبال جذب چندین توسعه‌دهنده و بازیساز در پست‌های مختلف است تا از آن‌ها در پروژه‌های جدید خود استفاده کند. با توجه به گزارش IGN Japan، این شرکت از جویندگان خواسته تا در مرحله بعدی کارهای شرکت به آن‌ها ملحق شوند و نقش محوری در ساخت «چندین پروژه جدید» داشته باشند. پیرامون این شرکت، درحال حاضر تنها پروژه تایید شده مربوط به ساخت و عرضه یک اکسپنشن بزرگ برای Elden Ring با عنوان Shadow of the Erdtree هست. از این بسته الحاقی البته جزئیات چندانی منتشر نشده و تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نیست.

در این بین البته برخی گزارش‌های غیررسمی و درزهای خبری این ادعا را مطرح می‌کنند که فرام‌سافتور در یک همکاری اختصاصی با سونی، مشغول کار روی یک پروژه انحصاری PS5 است. در اینجا همچنین گفته شده که این بازی بیشتر مشابه بازی Dark Souls خواهد بود تا Sekiro و Elden Ring. به هر ترتیب همان‌طور که اشاره شد این گزارش صرفا در حد شایعه است و باید دید که پروژه بعدی شرکت در چه زمانی به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.