نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 مرداد 1402
ساعت 09:00

Armored Core 6: Fires of Rubicon شامل 50 تا 60 ساعت گیم پلی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت FromSoftware حدود یک ماه دیگر نسخه جدیدی از سری Armored Core یعنی Armored Core 6: Fires of Rubicon را در صف عرضه دارد. این بازی البته قرار نیست از نظر وسعت و محتوا رقابتی با بازی قبلی استودیو یعنی Elden Ring داشته باشد، با این حال یک گزارش جدید فاش می‌کند که این بازی نیز یک تجربه طولانی و بزرگ خواهد بود. پیرامون این عنوان، اخیرا فاش شده که برخی رسانه‌ها و تولیدکنندگان محتوا موفق شدند نسخه محدودی از بازی را به مدت حدود سه ساعت تجربه کنند که در این بین، سازندگان زمان تقریبی برای تکمیل به مدت 50 تا 60 ساعت را هم فاش کردند.

با توجه به این گزارش، زمان اعلام شده به صورت تخمینی است و این لزوما به معنای آن نیست که بازی 220 مرحله با مشابه آن دارد. گفته شده که طول هر مرحله بسته به میزان پیشرفت در بازی می‌تواند بیشتر و بیشتر شود. همچنین وجود مراحل و محتواهای پیش و پس از مراحل اصلی هم تایید شده است. این بازی همچنین حالت‌های مختلف بازی را ارائه می‌کند و پایان‌های چندگانه نیز دارد که به خودی خود به زمان کامل‌سازی بیشتری نیاز پیدا خواهد کرد. برای این بازی، همچنین شایعاتی از عرضه حالت PvP تا شش بازیکن نیز مطرح شده بود.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در روز 25 آگوست (3 شهریور) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.