نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 مهر 1402
ساعت 11:00

فروش 2٫8 میلیونی Armored Core 6: Fires of Rubicon به گفته صداپیشه

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جدیدترین بازی استودیو فرام‌سافتور یعنی Armored Core 6: Fires of Rubicon، مدتی پیش و با استقبال مناسب منتقدین منتشر شد و فروش خوبی را نیز تجربه کرد. این بازی براساس آمارهای اولیه، در ژاپن فروش بیش از 163 هزار نسخه‌ای را تجربه کرد که بازی را به دومین عنوان پرفروش سری در این کشور هم تبدیل می‌کند. با توجه به یک گزارش تازه که اولین بار توسط Ryo Shimokawa صداپیشه نقش Pater منتشر شده، او گفته که تاکنون حدود 2٫8 میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است.

صحبت‌های Shimokawa که اخیرا در یک مصاحبه اعلام شده و از آمار فروش حدودا 2٫8 میلیونی Armored Core 6: Fires of Rubicon خبر می‌دهد، البته به صورت رسمی توسط FromSoftware یا Bandai Namco تایید نشده است؛ با این حال در صورت درستی این خبر، می‌توان گفت که این بازی نیز به یکی دیگر از پروژه‌های موفق فرام‌سافتور تبدیل می‌شود. این آمار همچنین با درنظر گرفتن مدت‌ها انتظار و طولانی شدن عرضه نسخه جدید برای سری Armored Core نیز جالب توجه است.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی با امتیاز 7 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.